Nişanlımı neden tanıyamaz hale geldim ayrılmayı düşünüyorum?

Nişanlımın ilk zamanlar ve şuanki hareketleri arasında milyonlar kadar fark var.. artık tanıyamaz hale geldim gerçekten oturmasını kalkmasını konuşmasını nerede nasıl davranmasını bilen bir kızım hep yaşım 28 ama ben daha 18 yaşında başladım olgunlaşmaya. Nişanlımın erkek arkadaşları bile yenge senin karakterde bir kız çıksın karşıma anında yarın evlenirim senin gibisini asla bulamaz bu diyorlar nişanlım için. Yaptığı hareketlerden birkaç tane örnek vermek istiyorum geçen evli arkadaşlarımıza kahvaltıya gittik kız da hamile yorulmuş bizim için zahmet etmiş kahvaltıyı o hazırladı diye bütün bulaşıkları ben hallettim 2 canlı yorulmasın eğilip kalkmasın diye üstüne kız kahve pasta filan yapmış 2 kız 2 erkek şeklinde salonda yedik onlar evli biz nişanlı işte.. herkesin içinde şu kahve fincanlarını tabakları filan mutfağa götür diye beni bozdu sanki ben onun söylemesiyle yapıcam bunları arkadaşları bile oğlum ne diyorsun sen bırak kanka Allah aşkına biz yaparız dediler 2 gündür sabahları normal bir şekilde arıyorum aradığıma arayacağıma pişman ettiriyor ya tersliyor ya kalbimi kırıp ağlatıyor üstüne yüzüme kapatıyor telefonu dün bütün gün iletişim kurmadık gece kalkmış iyi geceler yazmış hiçbir şey yazmadım ailesi desen her şeyi lafta yapıyor icraat yok atıp tutmayı çok seviyorlar ama uygulama yok sürekli maddiyatı bahane ediyorlar nişanlımın eskisi gibi bir çabası yok her şeyi benim ailem yapsın desem hayır demez o derece nişanlılık dönemi birbirini tanıma dönemiymiş ya gerçekten görüyorum neyin yanlış neyin doğru olduğunu ben anne baba evinde çok rahat büyüdüm orta halli insanlar olmamıza rağmen babam bir dediğimizi iki etmedi yapmaya çalıştı hep yaptı da sanki onunla evlensem çok mutsuz olacağımı hissetmeye başladım bilmiyorum hareketleri tavrı olsun bende böyle bir izlenimim bıraktı baba evini çok arayacağımı düşünüyorum

Nişanlımı neden tanıyamaz hale geldim ayrılmayı düşünüyorum?
Cevapla