2 yil oldu evleneli, kaynanam dün bana oglum bana ayri Eve cikacaz anne diyordu dedi. Kocasiyla arasi Iyi degil. Bu Normal mi?

Kayinpeder gecimsiz biri. Kaynanam genelde yanliz. Bu yuzden kocama cok duskun kocamda Ayni sekil. Fakat artik evlendi cocugumuz bile oldu. Hala Bu sözleri sarf etmesi Normal mi? Tamam demis olabilir. Ama bunu gundeme Neden getiriyor daha? Tuhaf buldum. ? Sizce?
2 yil oldu evleneli, kaynanam dün bana oglum bana ayri Eve cikacaz anne diyordu dedi. Kocasiyla arasi Iyi degil. Bu Normal mi?
Cevapla