Neden tanışma anlarında ilk sorduğumuz soru kişinin ne iş yaptığı ve nerede çalıştığı olur?

https://youtu.be/tolm-07if3c?si=XfEYdMyXzRpHsTw1

Bir kadın ve bir erkek tanışır.
İlk bakışma, ilk temas ve cümleye girişi güzel bir şey beklerken " ne iş yapıyorsun" sorusu kung-fu tekmesi gibi suratına uçar.
İyi de neden?
Neden biriyle normal bir tanışmada bile o kişinin ne iş yaptığına bu kadar takıntılı bir toplum olduk?
Tamam para ve maddiyat bir gereksinim ama ötesinde milyon tane şeyin üst üste yığıldığı bir buzdağı var. Sen neden tepesine bakıyorsun?
Veya sen tepesine mi bakarsın?
Neden tanışma anlarında ilk sorduğumuz soru kişinin ne iş yaptığı ve nerede çalıştığı olur?
Cevapla