knka bana da öğretsene bende kazanayım
yeri geliyor 18 saat pc başında geçiyor vaktim. kardeşim öğrenmen lazım öyle kolay değil diyorum, yav brak sende kazanmamızı istemiyorsun öğretirsin bişey olmaz gibi diyalogları çok yaşıyorum bu yüzden mesleğimi işimi kimseye anlatmam10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÖnce bir bakışları değişiyor. Yüzünde hafif bir şaşırma ifadesi beliriyor. Çok kısa bir sessizlikten sonra sorular yağmur gibi yağıyor. İlk soruları ne kadar kazanıyorsunuz? Şu işlem kaç lira gibi sorular oluyor...
00 Yorumla
Öğrenciyim henüz karar vermedim ama istediğim meslekleri duyunca şu tepkileri alıyorum:
1). Ne yani sen şimdi delilerle mı uğraşıcaksın?
2). Seni kesin vururlar00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılAstronotum ben diyorum gadası. Uzay mekiğim var arada uzaya gidip geliyorum diyorum.
21 Yorumla
+1 yılUzman çavusum
İyi maaş alıyorsunuz
Şerefsizler ya adam oturduğu yerden yiyor mecliste bz dağda bayırda koşturalm onlar 30 bin maas alırlar bizede 3 de biri16 Yorumla- +1 yıl
Senin meslek?
- +1 yıl
?
- +1 yıl
Çok iyi ❤️
- +1 yıl
Nasılsın
+1 yılİşe yaramaz basit bir iş gibi aşağı görüyorlar ama zamanı gelince gostericem ben onlara. hepsi yaşlanınca gözlük ister 😂
12 Yorumla- +1 yıl
😂 sana %50 indirim yapicam beni bul
+1 yılSerum takabiliyon mu?
Elin ağır mi geçen biri damarımi patlattı benim?
Hastanın altını siz mi temizliyonuz?
Şimdi benim damarı bulabiliyon mu bak bakayım?
Tansiyonu bi ölçsana sen bilirsin
Sarı seron var mi sarı seron?
Doktorlar sizi azalıyo mu?
Kaç puanla atandın benim yeğen diyo çok sağlıkçı alındı DÜŞÜK puanla?
Kandan miden bulanmiyo mu öğğğkk?00 Yorumlaacıyan gözlerle; olsun ya o da iyi bişey. sonuçta işin var, ağaçlar neden kuruyor?
8 dakika sonra (altımdaki arabayı gördükten sonra, nerede oturduğumu söyledikten sonra, maaşımı öğrendikten sonra, hayalini bile kuramadıkları yerlerde yiyip içtiğimi gördükten sonra) oha yaşıyosun bu hayatı, çok şanslısın, beni de alırlar mı sizin firmaya?10 YorumlaBilgisayar mühendisiyim diyorum; Hacklemeyi biliyor musun? Banka hesabı hackleyebilir misin? Kızım bizim yazıcıyı getirsene bi baksın. Format atmayı biliyor musun? Gibi sorular yükseliyor. Artık soranlara söylemiyorum. Gelişine uyduruyorum.
21 YorumlaDünyaca ünlü meslektaşlarımın arasından en kötülerini seçip (bilgisizlik sebebiyle) çok iyi değil mi yaaaa diye sorarlardı, hep.
20 Yorumla
+1 yılBranşımı soruyorlar. Ondan sonra aa çok iyi çok iyi çok kutsal bir meslek diyorlar. Ben de onlara aslında o kadar kutsal bir meslek olmadığını hakkıyla, layıkıyla yapılan her mesleğin kutsal olduğunu söylüyorum.
10 Yorumla
+1 yılÖğrenci olduğumu duydukları zaman pek fazla birşey demiyorlar. Sadece "Derslerine çalış" diyorlar ve karne notumu soruyorlar. Dönem bittikçe. Zaten bir insanın öğrenci olduğunu duyduğun zaman nasıl bir tepki verebilirsin ki?
10 YorumlaHaritacıyım
Sorulan soru = Türkiye Harıtasını mı cızıyorsunuz 😀😀20 Yorumla
+1 yılAaa hiç de öyle tipin yok, tatlı yapabiliyorsun, hepsini mi, çok şaşırdım. Vs vs 😪😪
21 Yorumla“Ya kanka benim aklımda da bir fikir var da yapabilir miyiz acaba?”
Tam olarak bu20 YorumlaGarip bir mesleğim var ama iyi
Kazanıyom ya yine20 YorumlaNe tepkisi aksine seviyorlar illakı işleri düşüyor 😊
20 Yorumla
+1 yılYav bu yutupta geçen izlediydim iki arabadan bi araba yapmışlar dorumu yauv bu? diyen çok oluyor genelde.
20 Yorumla
+1 yıl"Kafan ağrımıyor mu, 20 tane çocukla cinnet geçirmiyor musun?" gibi sorular geliyor. :) Ben de "hayır" deyip geçiyorum. 😅
20 YorumlaBen makine mühendisiyim.. En cok karşılaştığım soru çok kazanıyor musun oluyor... 2nci tepki ise benim bi aletim var şurası burası çalışmıyor neden? 😀😀
00 YorumlaGenelde "Hı?" ya da "Hıı" tepkisi alıyorum. Bu nedenle -yaptığım işi tam olarak kapsamadığı halde- reklam işindeyim deyip geçiyorum.
PS: İçerik yöneticisiyim.01 Yorumla
+1 yılBenim polis olduğumu bilmeyen yok zaten sulalemde yabancı olanlar ise ooo iyi meslekmis Allah korusun diyorlar... ama malesef işte büyük bir kaza yaşadım 😥😥 ben Polis Memuruyum
00 YorumlaHalkala ilişkiler mi ne yani halkla ilişkin nasıl 🤦♀️
Ve arkasından boş boş gülme. Ağzına bir tane vurasim geliyor. Gevşek insanları sevmiyorum.10 YorumlaOraya nasıl girdin, benim oğlanı da oraya aldıralım, maaşı da güzeldir oranın, hadi iyisin güzel yere kapak atmışsın. 😂😂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHalıcıyım diyorum "ne o kadar okudun kendini geliştirdin halıcı mı oldun?" diyorlar
evet o kadar kendimi geliştirdim ve zekamı ticarette kullanıyorum aylık 30 bine varan gelirim var diyince susuyorlar
;)15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@dilers :D bir gün batarsan ne ya bu düşünce yapısıyla değil 1 , 2 adım atamazsın 1 gün işçiyken patron seni kovarsa ne yapcan?
bir gün ağır bir hastalığa yakalanırsan ne yapcan?
bir gün kanser olursan ne yapsan?
Böyle saçma sapan düşünce yapısı girişimci ruhunu geliştirmemiş hayatını patronları daha fazla kazansın diye adamış insanlara ait
Cevap sahibi+1 yılAcuna soruyorlar 2 yıl sonra işler istediğin gibi gitmediğinde ne yapcan diye
oda onu 2 yıl sonra düşünürüm diyor :Dsdsd
Cevap sahibi+1 yılelit iş mi :D kapitalist dünyada elit iş sevdasına mı düşücektim yoksa :D
ya da yaklaşık 2 sene boyunca üniversite sınavı hazırlığımı yaptıktan sonra tıp bölümüne geçip akabinde üniyi bırakmamalıydım belkide ne dersin?, sonrada sabah akşam hastaların hakaretine uğrayıp koşuşturup gün sonunda "ya siz bizim kahramanımızsınız diye" boş kuru salataları yedirdikten sonrada aynı aşağılamalarına devam eden bu zihniyette elit iş öyle mi? :Dsdsd
Uyan kardeşim uyan, Kapitalizmin işlediği bir dünyadasın, saygının kariyerin parayla ölçüldüğü , huzurun mutluluğun, gerçekleşen hayallerin yine parayla gerçekleştirilebildiği dünyada fazla takıntı yapma elit olmayı yoksa sonunda muhtaç düşersin benden demesi kafanı kullan ;)
+1 yılGenelde boşluğa bakıyorlar :)
Çünkü bilmedikleri, görmedikleri bir mesleğe sahibim..
#Vesselam10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAvgatt hanım bizim bi arsa vardı vıdı vıdı vıdı vıdı ya da avgatt hanım beni boşar mısın hiç memnun değilim karımdan, şaka yav hahahahah
48 Yorumla- +1 yıl
Şaka bir yana bişey sorabilir miyim
Cevap sahibi+1 yıl@focussbluee sorabilirsin
- +1 yıl
Müsait misin
- +1 yıl
stajla alakalı soru sorabilir miyim?
Cevap sahibi+1 yıl@confident38 sorun siz ben gördüğümde yanıtlayacağım
- +1 yıl
stajda büyük büro mu küçük büro mu*? seçerken şunlara dikkat edin diyeceğiniz neler var?
Cevap sahibi+1 yıl@confident38 İstanbul'da ve birkaç ilde daha adeta şirketleşmiş ofisler olduğu ve bünyesinde birçok avukat ve stajyer çalıştırdığı, üstelik stajyerlere butik bürolara oranla bir tık daha fazla ücret verdikleri doğrudur. Ancak ben tavsiye etmiyorum büyük ofisleri, üniversitede profesörlük aynı zamanda avukatlık yapan hocam da hep butik büroları tavsiye ederdi, zamanında tavsiyesine uydum. Çünkü bire bir iletişim halinde oluyorsunuz işveren avukatla, e şanslıysanız da öğretmeye hevesli bir işveren bulursanız düşük ücrete çalıştırılsanız dahi birçok şey öğreniyorsunuz, dahil olabiliyorsunuz, sizi işlerin dışında bırakmaya çalışmamaları gerekli. Açıkçası stajyer ücretleriyle alakalı avukatlık kanununda bir düzenleme getirilmedikce stajyerlerin hali hep vahim kalacak çünkü kimse stajyere fazla ücret vermek istemiyor. Stajyerken işverene gıcık olursunuz bu ne ya aç karna çalıştırıyor sözde stajyer avukatız diye isyan edersiniz ancak kendiniz ofis açıp yanınızda stajyer kabul ettiğinizde işin rengi değişir siz de size davranılan gibi davranırsınız 😂 Bu resmen bir hukuk geleneği gibi sürüp geliyor. Özel durumunuzu bilemem tabi ama bence butik büro diyorum
- +1 yıl
çok teşekkür ederim butik büro tercihim olacak. öğrenme heveslisiyim ve benim ikinci lisansım daha farklı bakış açım olabilir. tavsiyenizi dikkate alacağım
Eğitim & Kariyer konusunda 7b cevap paylaştı. İç mi dış mi? Farkını da bilmiyorlar niye soruyorlar ki ☺️zaten farklı ise belirtir
30 YorumlaGenelde bende parfümleri çok severim ne kullanalım akşam su mu afrodizyak etkili parfüm var diyorlar doğru mu
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 618 cevap paylaştı.
+1 yılBenim de yaşam koçum olsana, şöyle bir sıkıntım var bana da koçluk yapsana gibi tepkiler geliyor.
20 Yorumla
+1 yılHııı ne öğretmenisin?
Matematik.
Öyle mi hiç yapamazdım..20 Yorumla
+1 yılSizin işiniz de çok zor Allah kolaylık versin diyorlar genelde
20 YorumlaBizim köydeki ineklere de bakar mısın? Diyorlar dkdjdkjdjd
20 YorumlaMesleğim yok.
Psikiyatri olcaktm ama biraktm bölümü.. bunu duyan hiç susar mıydı acaba?20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOhaaaa sadece bu tepkiyi veriyorlar ve tüyler diken
20 YorumlaBu iş senin için hafif dğeil mi? Şaka yapma, neden kendini köreltiyorsun? şeklinde tepkilerle bir kaç defa karşılaştım.
00 YorumlaKendi dükkanın var mı, sertifikan var mı, dövmeler ne kadardan başlıyor, özel organa dövme yapıyor musun vs vs
00 YorumlaGüzel bir meslek diyorlar. Halbuki yerlerde bir meslek son 10 yılda bunu başardılar.. yerin dibine doğru da devam ediyor
00 Yorumla
+1 yılIlk soruları genellikle "O nasıl bir iş?" "Ne yapıyorsun?" gibi sorulardır.
Çevirmenim03 Yorumla- +1 yıl
Açıkçası ben 4-5 yaşımdan beri telefonlar ile oynuyordum ve uygulamalar İngilizceydi o yüzden hep sorardım birisine ne demek bu diye. Ana okuluna başladığım zaman da abim bana bir İngilizce kitap vermişti öğrenmem için, çünkü çok istiyordu iyi bir yerde olmamı. Onlardan öğreniyordum, ilk okula ve orta okula, liseye başladığım da ingilizce dersleri alıyordum ama ben hep ekstra ders almak için öğretmenlere sorardım 1 saat daha kalabilir miyim diye. Öyle öyle kendimi iyice İngilizce de geliştirdim. Şimdi ise hala geliştirmek için İngilizce kitaplar okuyorum ve anlamadığım kelimeleri çeviri uygulamaları ile çeviriyorum, maksat öğrenmek. Senin için ne yapabilirim bilemiyorum, ben küçüklüğümden beri öğreniyorum. Belki benim gibi kitap oku, işine yarar diye düşünüyorum
“Ne iş yapıyon gemide? Gaç para maaş alıyon yiğenim? “ Bir tanesine 5000 dolar demiştim teyze kalpten gidiyordu neredeyse
00 Yorumla
+1 yılŞuramda bir ağrı var baksana kızım
Ne doktorusun
Biz koronodan önce ateşledik bizim geçirdiğimiz korona dimi00 YorumlaYa benim eski sevgilimin instasi var onu çalabilir misin bir şeye bakıp çıkacağım [net 500 defa duymusumdur]
02 Yorumla- +1 yıl
Cidden çalar mısın DJDKKSKSKSKSK
+1 yıl1) Altın bulabiliyor musun?
2) Bizim bir arsa var onu işaretlebilir miyiz?
En çok bu iki soruyu soruyorlar00 Yorumla
+1 yılHmm bir anda saçma saçma sorular sormaya başlıyorlar 😊 sonra da o mühendis ne dense doğrudur diyorlar
00 Yorumlaya hapse girmesin diye uğraştığın adam suçluysa 😀 Sana ne yaw
10 Yorumla
+1 yıl"Kaç para maaş alıyorsun?" (çevre)
"Sana sırnaşan oluyor mu?" (KS)10 YorumlaHa ozaman sen elektrikten de anlarsın. Şu bizim bilgisayara, televizyona da bakıver bi zahmet.
10 Yorumla
+1 yılİğrenmiyormusun? (Kadın doğum bölümünde çalışıyorum)
10 Yorumla
+1 yılDiş doktoru musun 🤣 ağız diş sağlığı okudum doktor olmadım tekniker oldum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklerin içinde olmak xor değil mi? Her gün ölüm tehlikesiyle yaşamaktan korkmuyor musun? Sen kızsın gücün yetiyor mu? Silah kullanabiliyor musun? Hiç ölü gördün mü ? Hiç birini vurdun mu?
10 Yorumla
+1 yılTasarımcı grafikerim. Çoğu anlamıyor ne tasarlıyorsun diyor. :)
10 YorumlaKızım benim şöööyle sırtımdan aşağı bir ağrı iniyor sebebi ne bunun falan ehxjencjj
15 Yorumla- +1 yıl
Hemşire misin
- +1 yıl
Doktor adayısın yani
- +1 yıl
Bişey sorabilir miyim peki
Yaa nasıl yapiyorsun hiç iğrenmiyor musunnn (laborantım)
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Serbest meslek diyorum. Ne iş diye soruyorlar. Pilotum deyince, hangi ucak diyorlar
13 YorumlaNe dikimi?
( Cevap: Zibilyon tane nadir tür bitki )10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Endüstri mühendisliği okuyorum deyince akabinde ilk soru "Ne olacaksın" oluyor
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 521 cevap paylaştı. bizim de bi tabela işimiz vardı da oluyor.. sırf içinde reklam kelimesi geçen bir meslegim var diye
10 Yorumla
+1 yılNasıl yanı Makına mı yapıyorsun , ne makınası mesela?
- bulaşık , çamaşır makınası 😂10 Yorumla
+1 yılBenim matematiğim jyi değil ya benden olmazdı kesjn
10 Yorumla
+1 yılC:YouTuber.
S:Kaç para alıyorsun?
C:2K Dolar.
S:Hadi ya nasıl oluyor bu kanal işleri.00 Yorumla
+1 yılFormat atıyor musun
İnstagram hesabımı çalabilir misin00 Yorumla
+1 yıldayın olmadan tutunamazsın diyorlar ") daha giremedim ama
00 Yorumlaİs var mı çalışabileceğim diye sorularla karşılaşıyorum.
00 Yorumla- Devamını Gör (234)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer