Hiç şimdiye kadar sevgilim olmadı diye beni yobaz olarak görüyorlar. Bu durumu kafama takmam normal mi?

Siz bi kızla tanışsaydınız hiç sevgilim olmadı hiçbir erkeğin elini tutamadım diyen bir kıza yobaz geri kafalı olarak mı degerlendirirdiniz
Hiç şimdiye kadar sevgilim olmadı diye beni yobaz olarak görüyorlar. Bu durumu kafama takmam normal mi?
Cevapla