Hiç sevgilim olmadığı için insanlar tuhaf ve sorunlu görüyorlar?

yakında 23 olacağım hiç sevgilim olmadı hep bu konulara uzaktım sevmezdim ama platonik oluyorum, özeniyorum bazen sinir bozucu, aslında ölene kadar sevgili yapmadan yaşamak istiyorum ama çevrem ilerde evlilik baskısı yaparlar biliyorum buna
Hiç sevgilim olmadığı için insanlar tuhaf ve sorunlu görüyorlar?
Cevapla