Ben sıkıntılı birisiyim galiba daha önce hiç sevgilim olmadı ya da genelde kız grupları tarafından hep dışlandım?

Galiba sorunluyum ben arkadaşlar ya 😭 hemde büyük sıkıntılıyım. İlkokulda bile dışlandım kızlar tarafından evcilikte onlar prenses oluyorken ben prensesin fino köpeği oluyordum. Bir ara onuda yapmadılar birinin sevdiği çocuk yanağımdan öptü diye (ırz düşmanı, zıkkımın kökü oda tramva ne diye öpüyorsa küçük spk) ortaokulda ilk kez kız arkadaş grubu buldum her şey güzeldi ama bu kızlar popüler ve zorba kızlardı ne işin senin bunların arasında sa lak diyebilirsiniz ama arkadaşım yoktu ne yapayım sonra bunlar beni şutladı terbiyeliyim diye puahahah. Liseye geçtim gittim yine bir kaş ar buldum ilk iki yıl iyiydi ama bu beni alttan alttan zorbalıyordu ben de canım olduğum için anlamıyordum atıyorum boyun kısa diyordu, casper diyordu vs vs derken 11. sınıfta sattı beni üstelik o benim yerime tercih ettiği kızla böyle birsürü kızın oluştuğu grup kurup beni hayvani bir şekilde dışladılar. Şu an iki kız arkadaş grubum var ama çok samimi değiliz birisi full ders kariyer konuşuyoruz diğerleri arada bir öylesine. Hayatımda sadece 2 çıkma teklifi aldım birisi sınıfın enn çalışkan çocuğuydu burnunu karıştırıyordu diğeri sevgilisinden 3 önce ayrılmış fıldır fıldır bir tipti.

Güncellemeler
1 yıl
Offf yanlış Kategori kimse bakmayacak sorumaaaaaa, psikologlar gelemeyecekk sorumaaa, kişilik karakter sorusuydu bu yaaa
Ben sıkıntılı birisiyim galiba daha önce hiç sevgilim olmadı ya da genelde kız grupları tarafından hep dışlandım?
Cevapla