Diğer kızlar gibi erkeklere yazamıyorum o yüzden mi yalnızım?

Hep erkek yazsin derim ben hiç begenipte adım atamıyorum bi erkek fotosu bile beğenmiyorum yanlış mı yapıyorum
Diğer kızlar gibi erkeklere yazamıyorum o yüzden mi yalnızım?
Cevapla