Hiç sevgilim olmadı diye neden dalga geçiyorlar ki?

Bunu kızlarda erkeklerde yapıyor. Yaşım 21 bu arada. Sanki kusurmuş gibi görüyorlar. Hatta biri gülerek erkekler seni beğenmiyor mu o yüzden mi yanlızsin demişti ordaki herkes güldü ağlayacaktım nerdeyse asaglanmis hissettim.
Hiç sevgilim olmadı diye neden dalga geçiyorlar ki?
Cevapla