Bu yaşa kadar hiç flörtüm olmadığı için beni sorunlu ilan etmeleri doğru mu?

Şimdiye kadar hiç flörtüm olmadı ve hiçbir erkekle konuşmadım bu şekilde. Karşılıklı birbirimizi sevip konuştuğum kimse olmadı. Bebim gibileri bu yaşa kadar kimseyle konuşmamışsa veya evlenememişse sorunludur o diye yargılıyorlar. Bir sorunum yok bende sevip sevilerek konuşup evlenmeyi iserdim ama olmadıysa bu beni ve benim gibileri sorunlu mu yapar? Kendi halinde biriyim ne sorunum var benim ki bunu yakıştırıyorlar? Üzülüyorum.

Bu yaşa kadar hiç flörtüm olmadığı için beni sorunlu ilan etmeleri doğru mu?
Cevapla