Üniversitede karşılıklı hoşlandığım bir çocuk var ama bir türlü gelip açılmıyor ve ben artık çok yoruldum. Haksız mıyım?

Artık onu görünce aşırı üzülüyorum modum düşüyor bu yüzden de görmek istemiyorum.

Normal mi bu durum neden böyle oldum

Üniversitede karşılıklı hoşlandığım bir çocuk var ama bir türlü gelip açılmıyor ve ben artık çok yoruldum. Haksız mıyım?
Cevapla