Ayda yılda bir tartışma çıkınca bu benim için doğru insan mı diye düşünmek normal mı?

Sevgilimle normalde her şey çok güzel gidiyor ama ayda yılda bir tartışma çıkınca ben kendi kendime bu benim için doğru insan mı, evlenmek istiyordum acaba evlenmemeli miyim vs tarzı sorular dönüyor beynimde. Sizde de oluyor mu?

Ayda yılda bir tartışma çıkınca bu benim için doğru insan mı diye düşünmek normal mı?
Cevapla