İİçimin ısındığı birini mi beklemeliyim yoksa mantığıma yatan kişi ile mi olmalıyım?

Karşıma çıkanlar mantığıma uyuyor bazen ama içim ısınmıyor onlara doğru kişiyi beklemeli miyim yoksa mantık mı çok yoruldum ama rastegele bi evlilik de istemiyorum

İİçimin ısındığı birini mi beklemeliyim yoksa mantığıma yatan kişi ile mi olmalıyım?
Cevapla