Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşkalarına karşı sert davranmak genellikle uygun değildir ve olumsuz sonuçlara yol açabilir. İletişimde nazik ve saygılı olmak, her zaman daha olumlu sonuçlar doğurur. Eğer birisine fake bir hesaptan yazdıysanız ve onların sert tepki verdiğini fark ettiyseniz, muhtemelen güvenlerini sarsmış olabilirsiniz. Bundan dolayı, durumu açıklamak ve özür dilemek önemlidir. İletişimde açık ve dürüst olmak, ilişkilerinizi güçlendirir ve olası yanlış anlamaları önler. Bu nedenle, sert davranmanın uygun olmadığını düşünüyorum ve daha yapıcı bir yaklaşım benimsemelisiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılama bence iyi cunku bilmedigi birine gelip guzelimm diyemez ya?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, senin için gerçekten sıkıcı bir durum olmuş. Karşındaki kişinin seni sahte hesap olarak tanıdığını anladığı için belki de savunmaya geçip sert davranmış olabilir. Belki ona durumu anlatıp yumuşak bir şekilde yaklaşabilirsin, anlayışlı olabilirsin. İyi şanslar bebeğim! 😔🌸
01 Yorumla
Soran+1 yıltesekkurler, ama benim oldugumu anlamaz buyuk ihtimal
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeynini kullanan bi erkek fake mi değil mi anlar işletilme ihtimalini göz önünde tutar bence kendin olarak tanımaya çalış.
012 Yorumla
Soran+1 yılzaten hemen red etti, yazma felan dedi yinede agir kelimeler kullandi kufur felan degil ama saygisini bozmadan..
Cevap sahibi+1 yılE anlamış olabilir senin olduğunu iyi bir imaj çizmek istemiştir yani onu da geç gerçekten de öyle olabilir kendin olarak tanı diyorum ya zamanla anlarsın karakterini
Soran+1 yılanlamasi pek mumkun olamaz cunku, 3-4 sene onceydi bana annesi gorucu olarak gelmesi.. ve ozamanlar hic gormemistik bir birimizi tam bir sene once karsilastikk sonrada arada karsilasiyoruz artik ama oyle ona karsi birseyim varmis gibi durmam zaten
Cevap sahibi+1 yıl3 4 sene önceki konuyla bugün ne alaka belki sevgilisi var konuşmada yok aranızda 🙄
Soran+1 yılyokyok hayatinda biri bunu biliyorum cunku biara annesi yine anneme citlatmiss :)
ve her karsilastigimizda kendisini bana belli etmeye calisir
Cevap sahibi+1 yılE gönlün varsa doğru dürüst tanışsana çocukla fake make ne uğraşıyorsun 😅
Soran+1 yılyanii gonlum var mi 100% bundan emin degilimm.. gordum yakisikli biri ama iste benden heralde 6-7 yas buyuk oda cok fazla.. ve mesela bir hareketine gicik olmustum ama o gunude heralde kendini bana gostertmek istedi.. araba parkin ordaydik odiyecektik o ablasiylaydi bende yanlizdim annem ve arkadasi arabama gtmislerdi bile.. oda tam arkamdaydi fark etmistim ama kafami cevirip ona hic bakmadim. onumdede kucuk bir kiz cocugu vardi babanesiyle sanirim neyse iste o orada birsey yapti kucuk kiz oda hemen arkamdan bi uzandi birseyler soyledi kendisini komik sandi gibi hic donmedim hemen odedim tam cikim derken ablasi beni durdurdu.. aa sen o ablanin kizisin deme diye felan dedim evet oda iste hemen bende bu teyzenin kiziyim soyle boyle sonra kactim hemen tabi o ara ablasi benimle konusurken arkasindan o bana bakti ve gulumsedi hahaha
Soran+1 yılfake'te niye yaptim acaba tanimadigi birine nasil davraniyo diye merak ettim.. ve benim arkamdan kuzu kaziyan arkadas var o guya cok ona tutuklu kalmis su bu buyuzden
Cevap sahibi+1 yılHmmm vallahi istiyorsan al çocuğu o kuyu kazana da kapak olsun
Soran+1 yılaynenn oylee vallaa, ama istee oda istermi bilmiyorum.. belki isteriz konusuruz istemeyiz bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun artık
Soran+1 yılaminn cumlemize insallah
Muhtemelen anlamıştır.
01 Yorumla
Soran+1 yılyok anliyamaz, cunku kac sene gecti aramizdan ve asla hic konusmadik ikimiz
iyi adam ciddi sen olacak işi bozacaksın galiba
0114 Yorumla
Soran+1 yılnasil yani?
Soran+1 yılhahhaa yanii haklisiinnn.. ama gorucu geldiklerinde ikimizde bir birimizi hic gormemistikk
Soran+1 yılAynenn oyle.. ama iste bunu onlara nasil iletecez o sorun ya
Soran+1 yılyani kotu degil ama iste yasca buyuk :( ve gorucu gelmis kabul etmedigim birine benim yazmam dogru olmaz
Soran+1 yıl6-7 yas var
Soran+1 yılcunku tanimiyordum ve daha okuyordum yeni baslamistim uniye ozamanlari kafam doluydu hazir hic degildim evlilige cunku biliyordum onunla olsaydi o zaman hemen dugun derlerdi yasi buyuk diye
Soran+1 yılyani onceden geldiler, ama daha yeni yazdim kendisine fake
Soran+1 yılyanii benim bildigimm kadariylaa halen yok.. cunku halen annesi arada anneme onu over yani duyurtur hahahaa
Soran+1 yılhahahaa niye cokelimm asil evlenirsek cokuyoruzz yaaa..
tabii kocamla yasamak isterim herseyii. ama bilmiyorumm onunla yapabilirmiyim. o fake hesapta bile kullandigi kelimeler cumleler benim asla kullanmicagim tarz konusma sekli
Soran+1 yılhahaha yok yaaa :)
valla ben yapmadigim halde cok iyiyimmm :)
Soran+1 yıloyle olabilir bilmiyorummm.. bakalimm artik.. belkide nasibimde yoktur belkide vardir..
kac sene olmus halen evlenmedikk yani
Soran+1 yılaynennn iyi degil biliyorumm. hani bazi seylerini gidermek icin mecbursun evlilik yapmaya ama iste dogru kisiyi bekliyoz ne yazikki..
Soran+1 yılhahaha aynennn.. Iste nasil olacak bilmiyorumm yaaa :(
yasida buyuk oldugu icin beklentileride fazla olur ve onun buyuk ihtimal ozguveni tavan
Soran+1 yılbilmiyorumm yani beklenti konusu daha cok suslu olmak veya cinsellikte nebilimm artik
Soran+1 yılyok yok ozele gelemem tesekkurler.. burdan olur ancakk..
yani iste onun ne istedigini bilememm.. mesela kuzenimde 8-10 yas buyuk biriyle evlendi teyzem hep der cok beklentisii var cinsellikte felan ya da nebilim cok kiskanc
Soran+1 yılevett oyleyimmm :)
yani tabi degisirr
Soran+1 yılyaa herkesinn yatak durumu farkli olur, neyse orasini bosverr..
Soran+1 yılorasini bilemiceemm, ilk tadina baktiginda ve hosuna giderse tabii ister durur kimm bilir yazik 30 yasina gelmiss yasamamis hicc cani istemezmi tabi
Soran+1 yılaynenn oyledirr heralde, evlenipp gorecezz bakalimm
Soran+1 yıltesekkur ederimm.. oralarii boş ver hepsii guzel :)
okadar cok gorucu geliyorki sen dusun artik
Soran+1 yılcoook tesekkur ederim sizde umarimm esinizlee mutlu olursunuzzz..
bakalimm bu adamii kazanabilcemmii
Soran+1 yılhee anladimmm, cokk sukurr.. nasil bir hata bu
Soran+1 yılooww aldatmaa gibii birseyy :(
Soran+1 yılhmm tamam neysee anladim azcokk.. bir daha yapma bir kadin bunu affedemez agir birseyy..
oyle birsey oldugunda tovbe de cik git ve karinla yasa o durumlarii
Soran+1 yılanladimmm, belkide yetersizdir.. belkide istedigin birseyi sana veremiyordur ve sende onu goremeyincee baska yere gidiyo goz.. ama bunu oturup konusmaniz lazim.. ama bazi adamlarda affedersinn s er efsiz
Soran+1 yıloowww bayaa bii sey yoluna gidiyorduu deemekk.. Dikkatli olunn seytana uymayinn.. hatta burada bile cinsellik konusunca insan etkilenirr buyuzdenn dikkat edinn
Soran+1 yılHmm anladimm ama yinede dikkat et derimm..
Aayy varyaa eve geldimm bu umreye gidip gelmisti daha yeni. Annesi anneme hurmasindan yollamis ve zemzeminden🙈🥰
Soran+1 yılHahaha nededin sen oyle ya?
Bide son birtane kalmis o zemzemden anneme vermiss sen al illa diye.. megersemm oglanin ismide yaziyomus onun ustunde😂 Bide demis annesi bunuda al kizima gotur. Bi bileklik vermis
Soran+1 yılEvet annesi bunun baya buyuk annemden.. yani evet ailecek taniyoruz.. yakinda oturuyorlar bize.. annemle annesi sohbette hep gorusuyor ve diger turlude yani
Soran+1 yılAynenn sukur oyle seyler yok bizlerde onlardada yok ‘hatta o babasini kaybetti bile🥺 Corona zamaninda
Soran+1 yılHahaha keske okadar kolay olsa be
Soran+1 yılAynen oyle degil o teraflardan..
Ve tesekkur ederimm. Bakalim hayirlisii
Soran+1 yılHayirli sabahlar.. aynen artik bakalimm
Soran+1 yılhahahahaa yok icmiyorumm ben sagol :)
Soran+1 yılyokkk, haftayaa insaallahhh
Soran+1 yılkahve sevmemmm ben
Soran+1 yılhaahaha bizdede bekkar kiz icmez derlerdi
Soran+1 yılhahaaha yokyaa bos sevmedigimden icmiyorum.. yoksa icebilirim kimse kizmiyor..
ama anlamadim seni yine ne alaka hurma felan
Soran+1 yılYok atamam ilk mesajii..
Ve evet hurma yolladilarda ama oyle bi yazdinki hic birsey anlamadim
Soran+1 yılhaa o isimleriii ben okadarinii bilmiyorummm
Soran+1 yılevet normalde bizdede vermezler gelin burada icin derler.. ama bu ozel yapmislarr iste
Soran+1 yılNeyi ne selam nediyorsun
Soran+1 yılbana yakismaz
Soran+1 yılsagoll ama yapmamm.. yoksa anlar fake olan bendim diye
Soran+1 yılHmm.. yok olmaz
Soran+1 yıltesekkurlerrr :) bugun kafamm biraz iyi degil buyuzden yani
Soran+1 yılTamam sagol
Soran+1 yılIs hayatimla ilgili bir mesele..
Soran+1 yılYokyok calisiyorum bile
Soran+1 yılTesekkur ederimm.. sulur seviyorum. Sadece buaralar zor donemlerden geciyoruz ama iyi yani cok fena yogunluk var ben kafayi yiyorum
Soran+1 yılHerkes kendi dunyasinda.. neyse boş ver yaa hiic is konusasim yok
Soran+1 yılSanadaa
Soran+1 yılKolay gelsin.. evet Şu an isteyimm
Soran+1 yılsagol, evet cok
Soran+1 yıliyi iyiii.. ben icmedigim icin sorun yok
Soran+1 yılyok atmicam ozurdilerim
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer