• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Fake hesaptan yazdim, bana gelen gorucuye. Baya sert davrandi. Sizce boyle yapmasi iyi mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Fake hesaptan yazdim, bana gelen gorucuye. Baya sert davrandi. Sizce boyle yapmasi iyi mi?
Cevapla
Hesap Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Başkalarına karşı sert davranmak genellikle uygun değildir ve olumsuz sonuçlara yol açabilir. İletişimde nazik ve saygılı olmak, her zaman daha olumlu sonuçlar doğurur. Eğer birisine fake bir hesaptan yazdıysanız ve onların sert tepki verdiğini fark ettiyseniz, muhtemelen güvenlerini sarsmış olabilirsiniz. Bundan dolayı, durumu açıklamak ve özür dilemek önemlidir. İletişimde açık ve dürüst olmak, ilişkilerinizi güçlendirir ve olası yanlış anlamaları önler. Bu nedenle, sert davranmanın uygun olmadığını düşünüyorum ve daha yapıcı bir yaklaşım benimsemelisiniz.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ama bence iyi cunku bilmedigi birine gelip guzelimm diyemez ya?

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Canım, senin için gerçekten sıkıcı bir durum olmuş. Karşındaki kişinin seni sahte hesap olarak tanıdığını anladığı için belki de savunmaya geçip sert davranmış olabilir. Belki ona durumu anlatıp yumuşak bir şekilde yaklaşabilirsin, anlayışlı olabilirsin. İyi şanslar bebeğim! 😔🌸

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tesekkurler, ama benim oldugumu anlamaz buyuk ihtimal

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

2

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Beynini kullanan bi erkek fake mi değil mi anlar işletilme ihtimalini göz önünde tutar bence kendin olarak tanımaya çalış.

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zaten hemen red etti, yazma felan dedi yinede agir kelimeler kullandi kufur felan degil ama saygisini bozmadan..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E anlamış olabilir senin olduğunu iyi bir imaj çizmek istemiştir yani onu da geç gerçekten de öyle olabilir kendin olarak tanı diyorum ya zamanla anlarsın karakterini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamasi pek mumkun olamaz cunku, 3-4 sene onceydi bana annesi gorucu olarak gelmesi.. ve ozamanlar hic gormemistik bir birimizi tam bir sene once karsilastikk sonrada arada karsilasiyoruz artik ama oyle ona karsi birseyim varmis gibi durmam zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      3 4 sene önceki konuyla bugün ne alaka belki sevgilisi var konuşmada yok aranızda 🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yokyok hayatinda biri bunu biliyorum cunku biara annesi yine anneme citlatmiss :)
      ve her karsilastigimizda kendisini bana belli etmeye calisir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E gönlün varsa doğru dürüst tanışsana çocukla fake make ne uğraşıyorsun 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yanii gonlum var mi 100% bundan emin degilimm.. gordum yakisikli biri ama iste benden heralde 6-7 yas buyuk oda cok fazla.. ve mesela bir hareketine gicik olmustum ama o gunude heralde kendini bana gostertmek istedi.. araba parkin ordaydik odiyecektik o ablasiylaydi bende yanlizdim annem ve arkadasi arabama gtmislerdi bile.. oda tam arkamdaydi fark etmistim ama kafami cevirip ona hic bakmadim. onumdede kucuk bir kiz cocugu vardi babanesiyle sanirim neyse iste o orada birsey yapti kucuk kiz oda hemen arkamdan bi uzandi birseyler soyledi kendisini komik sandi gibi hic donmedim hemen odedim tam cikim derken ablasi beni durdurdu.. aa sen o ablanin kizisin deme diye felan dedim evet oda iste hemen bende bu teyzenin kiziyim soyle boyle sonra kactim hemen tabi o ara ablasi benimle konusurken arkasindan o bana bakti ve gulumsedi hahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fake'te niye yaptim acaba tanimadigi birine nasil davraniyo diye merak ettim.. ve benim arkamdan kuzu kaziyan arkadas var o guya cok ona tutuklu kalmis su bu buyuzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hmmm vallahi istiyorsan al çocuğu o kuyu kazana da kapak olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynenn oylee vallaa, ama istee oda istermi bilmiyorum.. belki isteriz konusuruz istemeyiz bilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aminn cumlemize insallah

      Yorumla
  • kafeinsiz
    kafeinsiz Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Muhtemelen anlamıştır.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok anliyamaz, cunku kac sene gecti aramizdan ve asla hic konusmadik ikimiz

      Yorumla
  • ssanalss
    ssanalss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    iyi adam ciddi sen olacak işi bozacaksın galiba

    0
    114 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasil yani?

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      adam görücü uülde gördüğü kızı istiyor sen aklını çelme. eğer sende istiyorsan fakelik yapma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahhaa yanii haklisiinnn.. ama gorucu geldiklerinde ikimizde bir birimizi hic gormemistikk

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      beğendiysen gerçek olanlarla ayz ya da görüş aileler bldikten sonra daha rahat olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynenn oyle.. ama iste bunu onlara nasil iletecez o sorun ya

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      sen beğendinmi çocuğu beğendiysen yaz konuşursanız ailene söyle onların diyeceği sen istiyorsa tamam derler aileyide tanıyorlarsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani kotu degil ama iste yasca buyuk :( ve gorucu gelmis kabul etmedigim birine benim yazmam dogru olmaz

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      kaç yaş var. arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      6-7 yas var

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      neden reddettin bilmem ama bence tekrar düşünsen sanırım çocuk hoşuna gitmiş 6 yaş çok değil normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cunku tanimiyordum ve daha okuyordum yeni baslamistim uniye ozamanlari kafam doluydu hazir hic degildim evlilige cunku biliyordum onunla olsaydi o zaman hemen dugun derlerdi yasi buyuk diye

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      bu eski bir olay yeni değil öylemi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani onceden geldiler, ama daha yeni yazdim kendisine fake

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      başka biri yoksa senin onlar isteyip gelmiş hoşuna gittiyse ayarla oğlanı biranönce evlen derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yanii benim bildigimm kadariylaa halen yok.. cunku halen annesi arada anneme onu over yani duyurtur hahahaa

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      bak ailen biliyor sen biliyorsun bence gençliğini tek yatakta geçirme evlen sexide eşinde tadını çıkar biran önce fırsat varken. 30 dan sonra evlenmeyen kızlsr çok çsbuk çöküyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahahaa niye cokelimm asil evlenirsek cokuyoruzz yaaa..
      tabii kocamla yasamak isterim herseyii. ama bilmiyorumm onunla yapabilirmiyim. o fake hesapta bile kullandigi kelimeler cumleler benim asla kullanmicagim tarz konusma sekli

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      onu bilmem ama çevremde gördüğüm yaşı geçmiş kızlar daha çabuk yüzleri buruşuyor kadın seks yaptıkca güzelleşir yüzü güler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahaha yok yaaa :)
      valla ben yapmadigim halde cok iyiyimmm :)

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      tabiki iyi ol kadınların güzelliği bizim için önemli. evli olup seks yapamayan kadın sinirli öfkeli morali bozuk olur. ama yaşayan kadını ağzı kulaklaırna varır neşelidir türkü bile söyler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oyle olabilir bilmiyorummm.. bakalimm artik.. belkide nasibimde yoktur belkide vardir..
      kac sene olmus halen evlenmedikk yani

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      evlen valla benim yeğenler var 30 üzerinde bekar kzıyorum onlara uzatmak hiç iyi değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynennn iyi degil biliyorumm. hani bazi seylerini gidermek icin mecbursun evlilik yapmaya ama iste dogru kisiyi bekliyoz ne yazikki..

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      onlarda aynı sen yaş ilerledikçe armudun sapı üzümün çöpü fabrika yok herkese göre temel şeyler uygunsa yürüyecen üstüne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahaha aynennn.. Iste nasil olacak bilmiyorumm yaaa :(
      yasida buyuk oldugu icin beklentileride fazla olur ve onun buyuk ihtimal ozguveni tavan

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      seninde öyle olsun beklentisi fazla olmaz ne bekler tahmin ediyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmiyorumm yani beklenti konusu daha cok suslu olmak veya cinsellikte nebilimm artik

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      sen korkma rahat ol süslü olmak kolay cinsellik daha kolay. ben evliyim ne istiyoruz ne bekliypuz biliyorum bende geçenlerde bişey yaşadım o yüzden can sıkıntısına burdayım istersen mesaj at ne merak varsa ne istersen söylerim paylaşırız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok yok ozele gelemem tesekkurler.. burdan olur ancakk..
      yani iste onun ne istedigini bilememm.. mesela kuzenimde 8-10 yas buyuk biriyle evlendi teyzem hep der cok beklentisii var cinsellikte felan ya da nebilim cok kiskanc

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      adamdan adama değişir hangi bölgedesin bilmem muhafazar bir yapı var sanrım kadın isterse kocasını mum eder

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evett oyleyimmm :)
      yani tabi degisirr

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      cinsellik yaşanacak herkes için aynı seks en kuvvetli kozunuz. kadın güven veriyorsa kıskançlık azalır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yaa herkesinn yatak durumu farkli olur, neyse orasini bosverr..

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      rahat ol o senden çekinsin cinsellikte yapmam yapamam diye bir şey var mı aklında. belkide adam çok seks düşkünü olmayacak bilemezsin

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      tamam geçtik sadece evliliği geciktirmek için bahane bulma demek istediğim bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      orasini bilemiceemm, ilk tadina baktiginda ve hosuna giderse tabii ister durur kimm bilir yazik 30 yasina gelmiss yasamamis hicc cani istemezmi tabi

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      istesin bişey olmaz tadını aldıkca seni sevecek. alman rus ingiliz turistler otele her şey dahil geliyorlar 3 gün tıka basa y, iorlar 3 günden sonra normale dönüyor. seninkide öyle 1 ay olur sonra teklemeye başlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynenn oyledirr heralde, evlenipp gorecezz bakalimm

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      evet aynen öyle kendimden biliyorum sen kaşlarını çatma dik yürü sıcakkanlı olmaya çalış kısmetin en kısa zamanda seni bulur fizik olarak nasılsın bilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tesekkur ederimm.. oralarii boş ver hepsii guzel :)
      okadar cok gorucu geliyorki sen dusun artik

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      tamam inş istediğin gibi biri çıkar karşına beklediğime değmiş dersin tanımasamda mutlu olmanı isterim. mutluluk ve sağlık herkesin hakkı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      coook tesekkur ederim sizde umarimm esinizlee mutlu olursunuzzz..
      bakalimm bu adamii kazanabilcemmii

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      sağol mutluyuz sorun yok çok şükür sadece geçenlerde bir hata yaptım onu telafi etmeye çalışıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hee anladimmm, cokk sukurr.. nasil bir hata bu

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      birisi çok etkiledi beni mahvetti onun etkinden kurtulmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ooww aldatmaa gibii birseyy :(

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      evet cinsellik tam olmadı amam çok etkiledi beni burdan bu konuyu zor yazarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hmm tamam neysee anladim azcokk.. bir daha yapma bir kadin bunu affedemez agir birseyy..
      oyle birsey oldugunda tovbe de cik git ve karinla yasa o durumlarii

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      öyle yaptım zaten ama bak senin aile yapında aynı biz gibi kocam aladıyor diyorsa akdın önce benim hatam var mı diye kendine bakmalı. sen anladın değilmi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anladimmm, belkide yetersizdir.. belkide istedigin birseyi sana veremiyordur ve sende onu goremeyincee baska yere gidiyo goz.. ama bunu oturup konusmaniz lazim.. ama bazi adamlarda affedersinn s er efsiz

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      ileri gitmedik yarı yoldan döndüm ama hala etkisindeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oowww bayaa bii sey yoluna gidiyorduu deemekk.. Dikkatli olunn seytana uymayinn.. hatta burada bile cinsellik konusunca insan etkilenirr buyuzdenn dikkat edinn

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Biraz kafa dağıtmak için burada zaman geçiriyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hmm anladimm ama yinede dikkat et derimm..
      Aayy varyaa eve geldimm bu umreye gidip gelmisti daha yeni. Annesi anneme hurmasindan yollamis ve zemzeminden🙈🥰

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Kız bak şu işe hallet gelin ol o eve huyunu suyunu siz bilirsiniz mebrur hurmami acve de gondermismi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha nededin sen oyle ya?
      Bide son birtane kalmis o zemzemden anneme vermiss sen al illa diye.. megersemm oglanin ismide yaziyomus onun ustunde😂 Bide demis annesi bunuda al kizima gotur. Bi bileklik vermis

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      her şey belli annen ne diyor bunlar yakın komşu demekki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet annesi bunun baya buyuk annemden.. yani evet ailecek taniyoruz.. yakinda oturuyorlar bize.. annemle annesi sohbette hep gorusuyor ve diger turlude yani

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Kız evi naz evi sizinki aile huzurluysa. İşleri varsa kumar içki yoksa cimri değillerse komşuları seviyorsa damat adayı iyi ise ne kaldı geriye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynenn sukur oyle seyler yok bizlerde onlardada yok ‘hatta o babasini kaybetti bile🥺 Corona zamaninda

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Ne güzel adetler aynı kayınvalide seni istiyor damat adayı ne iş yapar. Deli kız vakit kaybetme derim sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha keske okadar kolay olsa be

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Ne olacak birdaha gelecekler istemeye bilsem gidin isteyin bu kız iyi kız ne yapıp edip bu kızı alın derim 😊

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Konuşmalarından anladığım kadarıyla lazlik yok kürtlük cerkezlik Trakya güneydoğu doğu değilsin aynı biz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen oyle degil o teraflardan..
      Ve tesekkur ederimm. Bakalim hayirlisii

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Hayırlı sabahlar. elbette hayırlısı. o korktuğun cekindigin şeyler için korkma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayirli sabahlar.. aynen artik bakalimm

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Tamam ☕ sabah kahvesi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahahahaa yok icmiyorumm ben sagol :)

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      oruçlumusun :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yokkk, haftayaa insaallahhh

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      evet altıgün tuttuk 3 gün üçgün kahve az şekerliydi. nesini beğenmedein :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kahve sevmemmm ben

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      tamam bize küçükken kahve içmeyin kararırsın derlerdi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haahaha bizdede bekkar kiz icmez derlerdi

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      sen şimdi bekar olduğun için içmedin. :))))) telkinler her zaman heryerde etkili oluyor bazenhurma ne getirmiş dmedin acve siyah peygamber hurması diğeri en kaliteli mebrur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahaaha yokyaa bos sevmedigimden icmiyorum.. yoksa icebilirim kimse kizmiyor..
      ama anlamadim seni yine ne alaka hurma felan

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      dün hurma göndermiş demiştin o yüzden sordum. türbanlısın sanırım bizim aile türbanlı

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      sen atsana mesaj ne mahsuru varki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok atamam ilk mesajii..
      Ve evet hurma yolladilarda ama oyle bi yazdinki hic birsey anlamadim

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      :)))) mebruru iyi hurma acve peygamber hurması :))) bizm buralardada verilir seccade hurma buna benzer şyler ama isim yazılı bardak olmaz zemzem pek vermezler. ben atayım ilk mesajı nikini aç ya da nasıl belli edersin ben yazayım :)

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      sen nokta koy at ben yazayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haa o isimleriii ben okadarinii bilmiyorummm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet normalde bizdede vermezler gelin burada icin derler.. ama bu ozel yapmislarr iste

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      bunlar seni alacak kız istiyorlar valla. at bakalım mesaj nokta koy at ben başlatırım selam diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyi ne selam nediyorsun

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Yok atamam ilk mesajii dedin o yüzden neden ilk mesaj atamzsın ne mahsuru var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana yakismaz

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      :)))) normal sohbet tabi sen bilirsin ne diyelim yakoşmayacak bişey yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sagoll ama yapmamm.. yoksa anlar fake olan bendim diye

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      :)))))) ya yanlış anladın mesajı bana at diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hmm.. yok olmaz

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Tamam sorun değil içinden geldiği gibi davran

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tesekkurlerrr :) bugun kafamm biraz iyi degil buyuzden yani

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Tamam ben rahat keyifli huzurlu mutlu olmanı isterim. ne zaman istersen yaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam sagol

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Kafan neden iyi değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Is hayatimla ilgili bir mesele..

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      İyi olur inş calisiyormusun yoksa işe başlama süreci mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yokyok calisiyorum bile

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Ok buna sevindim inş işini seviyorsun dur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesekkur ederimm.. sulur seviyorum. Sadece buaralar zor donemlerden geciyoruz ama iyi yani cok fena yogunluk var ben kafayi yiyorum

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Bazı dönemlerde olur beraber çalıştığın arkadaşlarla diyalog yardımlaşma olmalı tek başına mı kalıyorsun iş yoğunluğunda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes kendi dunyasinda.. neyse boş ver yaa hiic is konusasim yok

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Günaydın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanadaa

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Nasılsın bugün iştemisin ben işteyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kolay gelsin.. evet Şu an isteyimm

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Ok sanada kolay gelsin yogunmu işin benim biraz rahat

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sagol, evet cok

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      Benim rahat bazen sigara bile icebiliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi iyiii.. ben icmedigim icin sorun yok

      Yorumla
    • ssanalss
      ssanalss
      +1 yıl

      ben içiyorum bırakmayı denedim olmadı . burdanmı yazacaz mesaj atmayacakmısın nerden yazarsan yaz sorun değil ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok atmicam ozurdilerim

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Fake hesaptan yazdim, bana gelen gorucuye. Baya sert davrandi. Sizce boyle yapmasi iyi mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Fake hesaptan birini cokkotu kandirdim? 25 cevap verildi
İnsatgram fake hesptan birine yazdım çirkisin dedim sizce bulunurmu heaabı kapattım? 4 cevap verildi
Balik burcu erkegini aldattigini ögrendim? 4 cevap verildi
Mudurum nedeen bunu yapiyor olayı acıklamaya yazdim? 3 cevap verildi
Fake hesaptan sevdiğim çocuğa istek attım kabul etti sen kimsin yazdı ne yapayım sizce? 3 cevap verildi
Sogudum dedi sonra bitti dedi sonra hesap sordu hakaret etti bogazima yapıştı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨