Aşk İlişkileri Hangisi daha çekici gelir; karakter mi, fiziksel özellik mi? Cebeufuk Takip Et Master Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ne dersiniz… hangisi daha çekici sizce Karakter Fiziksel özellik Kariyer Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangisi daha çekici gelir; karakter mi, fiziksel özellik mi? Cevapla Fizik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Karakter özellikleri 1 0 Yorumla
zar46 Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 97% +1 yıl Fizik etkiler karakter bağlar, kariyer noktayı koyar. 3 2 Yorumla Cebeufuk +1 yıl İlk fizik o zaman Yorumla zar46 +1 yıl Herkes için öyle. Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kadinlar hep tio diyor biz neden karaktere bakalim ki fiziksel tabiki 1 0 Yorumla
Osman8182 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Herkes karakter der ama herkes fiziksel özelliklere bakar 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Karakter iyiyse fiziksel özellikler iyi gelir bi şekilde ama karakter yoksa fizikselin anlamı yok 0 0 Yorumla
thexpendablesss Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Hepsi karisik 3 2 Yorumla Cebeufuk +1 yıl Öyle yok ama😊🙃 Yorumla thexpendablesss +1 yıl O zaman şoyle diyim, bir insani hayatima alabilmem icin tanima sansi verebilmem icin once onu begenmem lazim bu nedenle baslangic olarak gorunus Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı. İlk başta fiziksel sonra karakter çeker. 1 0 Yorumla
To_Be_Honestt Takip Et Master Yaş: 20 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Karakter. 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı. Mal varlığı. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Karakter özellikleri
Fizik etkiler karakter bağlar, kariyer noktayı koyar.
İlk fizik o zaman
Herkes için öyle.
karakTERledim
Kadinlar hep tio diyor biz neden karaktere bakalim ki fiziksel tabiki
Herkes karakter der ama herkes fiziksel özelliklere bakar
Karakter iyiyse fiziksel özellikler iyi gelir bi şekilde ama karakter yoksa fizikselin anlamı yok
Hepsi karisik
Öyle yok ama😊🙃
O zaman şoyle diyim, bir insani hayatima alabilmem icin tanima sansi verebilmem icin once onu begenmem lazim bu nedenle baslangic olarak gorunus
İlk başta fiziksel sonra karakter çeker.
Karakter herşeyden daha önemli
Karakter.
Zeka
Mal varlığı.
Bilemedim