• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Sizce güzellik/yakışıklılık mı yoksa karakter mi daha önemli?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
38
Yapay Zekaya Sor
Sizce güzellik/yakışıklılık mı yoksa karakter mi daha önemli?
Cevapla
Güzellik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Bu sorunun kesin bir cevabı yoktur, çünkü bu kişisel bir tercihtir. Bazı insanlar için güzellik/yakışıklılık daha önemlidir, çünkü bu onların bir partnerde aradıkları ilk şeydir. Diğerleri için karakter daha önemlidir, çünkü bu onların bir partnerde aradıkları daha kalıcı bir şeydir. Güzellik/yakışıklılık, ilk izlenim yaratmada önemli bir rol oynayabilir. Ancak, güzellik geçicidir ve yaşla birlikte değişebilir. Karakter ise daha kalıcıdır ve bir kişinin nasıl davrandığını, nasıl düşündüğünü ve nasıl hissettiğini yansıtır. Uzun vadeli bir ilişki için karakterin daha önemli olduğuna inanıyorum. Güzellik bir ilişkiyi başlatmaya yardımcı olabilir, ancak karakter onu sürdürmeye yardımcı olur. Karakterli bir insan, güvenilir, anlayışlı ve destekleyicidir. Bu özellikler, bir ilişkiyi sağlıklı ve mutlu kılmaya yardımcı olur. Tabii ki, güzellik/yakışıklılık da önemli bir faktördür. Bir partnerin çekici bulduğumuzu hissetmemiz önemlidir. Ancak, güzellik/yakışıklılıktan daha önemli olan, onunla gerçek bir bağlantı kurabildiğimiz ve iyi anlaşabildiğimiz bir partner bulmaktır.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ikisi de önemli ya. Kadin icin de erkek icin de görüntü önemli. Bugun bosuna bu kadar kozmetik ve estetik furyasi gelişmedi. Yani insan olarak farkinda olmadan beynin saniyeler icin bu guzel/yakisikli ayrimi yapiyor. Ve guzel/yakisikli insanlar otomatik olarak daha zeki, karakterli, sempatikte geliyor. Galiba psikolojide buna halo etkisi deniyordu.

    Dis görünüş önemli bir insan için. Yani disarda falan kadin tarafindan da, erkek tarafindan da daha nazik davranilanlar, o kisinin işini hemen halletmeye çalışanlar dis gorunusu iyi olan insanlara karsi yapılıyor.

    Iste mesela yakisikli erkeksen ve dışarda atiyorum magazada kıyafet bakiyor, deniyorsun ordaki kiz fiziksel olarak begendiyse daha cok ilgileniyor seninle. Bu kadin icinde geçerli.

    Ben ogrenciyken de farkederdim bunu. Daha sempatik, daha guzel öğrenciler dahi ogretmenin gozunde 1-0 önde olurdu. Olmamasi gerek ama bu boyle ve otomatik karar veriyor beyin buna.

    Calisma hayatinizda dahi bircok işe fiziksel ozelliklerinizden dolayi kabul edilirsiniz. Ya da boyle bir işiniz olmasa dahi calisma arkadaslariniza, topluma yonelik, topluma hizmet tarzi bir mesleginiz varsa orada da dis görünüşle agirlandiginiz oluyor insanlar tarafindan. O yuzden bu mesele dogustan sansliysaniz 10-0 önde olmak falan demek. Degilseniz de bugun bosuna estetik, kozmetik vs yok.

    Yani bir sebzeyi, meyveyi secerken dahi en guzeli goruneni aliriz. Marketteki paketler insanin gozune hoş gelsin diyerek tasarlanır ve satis yukseltilmeye calisilir. Paketler olabildigince estetik, guzel ve alimli hale getirilmeye çalışılır. Insanda bir estetik güdüsü var cunku. Goze guzel gelen her seyin albenisi var ve ona sahip olma istegi var. Bu insanda da boyle diger tum seylerde de boyle.

    Karaktersiz olunca da elbet olmuyor. Ikisi de lazim. Birinden birini secmeye kalksan belki karakter daha agir basar, fiziksel ozellikle gecici diye ama kimse de meyve secerken dahi goze hos görüneni posete atmazken insanda da disini begenmediginiz birinin icini merak etmiyorsunuz.

    Dışı iyi bir insana daha nazik davranirken, olmayana daha kaba davranabiliyorsunuz. cevrenizde, disarda buna cok rastlamis olabilirsiniz ve hatta bizzat bu durumu yasamis olabilirsiniz kendi ustunuzde ya da bu davranisi kisiye gore otomatikmen siz yapmışta olabilirsiniz. yani guzel/yakisikli birine davranislariniz, tipsiz birine davranislariniz arasindaki farkliligi sizde yaşamış olabilirsiniz. Bu işin gercegi bu acikcasi. Keske olmasa ama bu yani.

    1
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Nasıl olsa çirkini de karaktersiz. En azından yakışklı karaktersiz olsun .

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru bakış açısı 😂

      Yorumla
    • PATRON79
      PATRON79
      +1 yıl

      Dürüst insan tebrik etmek lazım :D

      Yorumla
  • Fenerligenc34
    Fenerligenc34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 101%
    +1 yıl

    Bu zamanda karakter ikinci plana atılmış durumda


    Bazı insanlar kitabın içine bakmıyor sadece kapağına bakıyor


    Kapağı güzelse tamamdır bu iş diyorlar

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonra da kapatıp arka kapagı okuyup rafa kaldırıyor

      Yorumla
    • Fenerligenc34
      Fenerligenc34
      +1 yıl

      Hahah cuk oturdu bu işte 😁

      Yorumla
    • Fenerligenc34
      Fenerligenc34
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

45

Cevap

51

Cevap

  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzellik veya yakışıklılık ile karakter arasındaki tercih, kişisel değer yargılarına ve bakış açısına göre değişebilir. Ancak genellikle karakter, uzun vadede daha önemli bir rol oynar. Çünkü bir kişinin dış görünüşü geçici olabilir, zamanla değişebilir veya yaşlanabilir. Karakter ise bir kişinin iç dünyasını, değerlerini, dürüstlüğünü, empati yeteneğini ve etik davranışlarını yansıtır. İyi bir karakter, insanlar arasındaki ilişkilerin kalitesini belirler, güven oluşturur ve sürdürülebilir, sağlam bağlar kurulmasına yardımcı olur. Güzellik veya yakışıklılık önemli olabilir, ancak gerçek bir bağ kurmak ve bir insanın derinliklerini keşfetmek genellikle karaktere dayalıdır. Sonuç olarak, karakter, uzun vadeli ilişkilerde ve yaşamın farklı alanlarında daha belirleyici bir faktör olarak kabul edilir.

    1
    0 Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Güzelliğini kişiliğinden alan kadınlar var ya ;
    hani bir bakışta ve ağırlığı hemen anlaşılan,
    hani gözlerinin içine baktığınız da,
    hayatınızda neyin eksik olduğunu anladığınız,
    hani her sorunda, kendi kendine kaçış yolu değil de,
    birlikte bir çıkış yolu arayan,
    yüzü zamana yenilse de yüreği size hep genç kalan kadınlardan bahsediyorum...
    Hani yalnızlığın doruklarındayken bile,
    başını öne eğmemek için alçalmayan,
    kararlarını diğerlerine göre değil,
    değerlerine göre veren kadınlar diyorum...
    Selamete ersin sabrınız,

    1
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    hepimiz için elbette görüntü önemlidir.. lakin bir yerden sonra oturup konuşamadığın birlikte ortak zevkleri paylaşamadığın birlikte gülüp eğlenemediğin birisinin çok güzel veya yakışıklı olması bir işe yaramıyor, birisine çekilirsin ve herhangi bir şeyinin seni ona çekmesi yeter bile
    ve çok doğru bir söz var ki; güzelliğe kırk günde doyulur ama güzel ahlaka kırk yıl doyamazsın...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok dogru

  • VᴀLᴇɴTɪɴO
    VᴀLᴇɴTɪɴO Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Göreceli kavram herkeste değişiklik gösterir. Karakter ise doğrulukla paralel bir konu olduğu için bu kişiye göre değişebilir ancak göreceli kavrama göre esnek değildir. Bazı şeyler kalıcı bazıları geçicidir. Tabiki karakter ile yaşayacağız ömür boyu.

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    karakter.. daha önemli der herkes
    yine de en azından bir çekim hissetmediği kimsenin karakterine bakmaz..
    gerçekçi olalım

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bir miktar begenmekte lazım

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İkiside çok önemli …..

    karakter eğitimi dünya da yok oldu…

    gğzellik algısı bozuk olsada hala doğal gerçek güzellik mevcut…..

    karakter yoksa dış güzellik güzel görünen bir yemek gibi dir …. Aslı olan ama … tadıdır…. Karakter güzelliği çirkinim bari karakterim güzel olsun diye olmamalı…. Güzel olan da … zaten güzelim diyip karakter eğitimini aksatmamalı …. Esas çok güzel olup … güzelliğini hiçe sayarcasına karakter eğitimine eğilmiş kız

    1
    0 Yorumla
  • тαмαяιѕк
    тαмαяιѕк Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 74%
    +1 yıl

    Dürüst olmak gerekirse , fiziksel çekim hissetmediğim birinin karakterini de merak etmiyorum.
    Giyim, hal, tavır , mimik vs bunlar zaten karakterin dışa vuran kısmı.
    Güzellik- yakışıklılık bunlar kişiye göre değişen şeyler.
    Karakter daha önemli elbet ama bunu da dışına yansıtmış olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • mint__yesili
    mint__yesili Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Karakteri güzel olup cekiciligi yoksa arkadaşım olarak kalır

    Güzel yakışıklı olup karakter iğrenç psikopat biriyse de gıcık olduğum biri olur itici biri olur

    O yüzden ikisi de gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • nefessssu
    nefessssu Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    zeki ve olgun olmayan hiç bir insanı hayatımda istemiyorum isterse brad pitt olsun. ap*tal olduktan sonra bir işime yaramaz.

    3
    1 Yorumla
    • nefessssu
      nefessssu
      +1 yıl

      aynı şekilde kadınlar içinde geçerli.

      Yorumla
  • İnce_Memed
    İnce_Memed Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Karakterini beğenmediğin kişilik olarak anlaşamadığin biriyle çok sevsen aşık olsan bile mutsuz olursun.. güzel bir insanı sevebilirsin ama ona bir ruh veremezsin..

    1
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Karakteri güzel olan insan az var
    Ama hem tipi fiziği güzel hem de karakteri güzel bir insani bulmak daha zordur
    Ben ise zor olani başarmayi seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • eyita335
    eyita335 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 52%
    +1 yıl

    dis gorunusten ziyade karakteri sectiginde olgunlastigini anliyo insan

    3
    0 Yorumla
  • MmartKedisi
    MmartKedisi Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 92%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 530 cevap paylaştı.

    Öncelik karakter! Ama karakteri güzel oldugu için berbat çirkin bi tiple de evleneni görmedim ;)

    1
    0 Yorumla
  • 1Garaguzzu
    1Garaguzzu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    İlk aşamada görünüşte bir ilginin çekmesi gerek. İlişki devamı için ise karakterini sevmen gerek. İkisi de olmadan olmuyor. Saddecw bir sırası var.

    1
    0 Yorumla
  • ҽυɳσια
    ҽυɳσια Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Ruh, karakter ve zeka önemli. Veyahut güzellik lakin toplumun güzel anlayışına göre değil, qilinlerin anlayışına göre..

    1
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Dış görünüşe aşık olan her gereksiz karaktere karşı kör olur 👍🏻
    Yani dış görünüş çok çok çok çok çok önemli herkes için

    1
    0 Yorumla
  • Yadelina
    Yadelina Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Öncelikle tabii ki de karakter gelir ama güzellik ve yakışıklılık da önemli

    2
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Güzellik bir yere kadar etkiler, kalıcılığı karakter sağlar benim için.

    2
    0 Yorumla
  • Yokgibihersey
    Yokgibihersey Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Tabiki karakter iyi doğru güvenlir. olmasi önemli güzellik bir süre sonra kalmıyor

    2
    0 Yorumla
  • Mcrklm
    Mcrklm Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Aman hepsi Faso fiso boş işler sevecek olan sebep aramaz

    2
    0 Yorumla
  • medusaanight
    medusaanight Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Güzellik/yakışıklılık bi yere kadar götürür ilişkiyi. Bi noktadan sonra tamamen hal ve hareketlere, karaktere bakılmaya başlanır. Ne kadar başta dış görünüş etkilesede karakterler uyuşmuyorsa nanay o iş

    3
    0 Yorumla
  • Bilmiyom_ya
    Bilmiyom_ya Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Karakter olmadıktan sonra diğerlerinin olması bir şey ifade etmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Rich_Sanchezs
    Rich_Sanchezs Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimse dışını beğenmediği bir insanın içini merak etmez

    1
    0 Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı.

    Öncelik karakter tabiki. Ama ondan sonra da dış görünüş de önemlidir kim ne derse desin.

    1
    0 Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    bir gerçek var. Beğenmediğinin birisini karakterini falan merak etmezsin. Aşama aşama bir şey

    1
    0 Yorumla
  • BİLALİm0138
    BİLALİm0138 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    https://youtu.be/_F4hmYwsxdo?si=ZlvTOyX_oSN8VIs7
    0
    0 Yorumla
  • kummervoll
    kummervoll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    İnsanın karakteri kişiliği kimliği gibidir. Yakışıklılık güzellik hepsi gider ama kişilik bitmez

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet yaşlanıyoruz

      Yorumla
    • kummervoll
      kummervoll
      +1 yıl

      Karaktersiz bir insan herşeye meyillidir. Onun için bütün yollar yürünebilir.

      Yorumla
  • AKINCILARBEYİ
    AKINCILARBEYİ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Karakter çok önemli insanda ahlak ve edeb yoksa dünya güzeli olsa boştur

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dogru

      Yorumla
    • AKINCILARBEYİ
      AKINCILARBEYİ
      +1 yıl

      👍 eyvallah

      Yorumla
  • Meryyc
    Meryyc Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    dış görünüşe çok önem versem de karakterin önüne geçemez karakter olmayınca dış görünüşün bi anlamı kalmıyor bana göre

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Parası olsun çirkin, kısa ve saf olsun bana aşık olsun cinsellik istemesin
    Yeterli

    1
    0 Yorumla
  • WorldOfTheMELKOR
    WorldOfTheMELKOR Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    ben şahsen ikisine de bakarım bir de zeka ve bu zekanın nerelerde kullanıldığına

    0
    0 Yorumla
  • Pastacıkediy
    Pastacıkediy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    kesinlikle karakter huy önce gelir benim için. sonra tip. ama yanıma da yakışır olması önemli

    0
    0 Yorumla
  • Regnanspiritus
    Regnanspiritus Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışını beğenmediğim insanın içini merak etmem. Yanıma yakışmıyorsa yapıcak bişi yok 😁

    0
    0 Yorumla
  • Fısıldayankız1
    Fısıldayankız1 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzellik zaten kadına hastır erkeğin güzel olması gerekmiyo bari karakterleri tam olsun

    0
    0 Yorumla
  • Eliiffff52
    Eliiffff52 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Karakter daha önemli. Karakter olmadiktan sonra yakışıklı veye güzellik bir işe yaramıyor maalesef..

    1
    0 Yorumla
  • pinhan___
    pinhan___ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    erkekte efendiliğe bakarım.

    3
    0 Yorumla
  • Minxx
    Minxx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Karakter bence karakteri olmayan adamla ömür çürütür kanser olursun valliii demedi deme

    2
    0 Yorumla
  • aellyf
    aellyf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ne kadar karakterli olursa olsun çoğu kişi beğenmediği birisiyle iletişime girmez

    1
    0 Yorumla
  • berrixn
    berrixn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yakışıklı olması Jiminin karakterini bilmiyorum ama aşkım hehe jimin üzümlü kekişkom🤎🤎🤎🤎

    1
    0 Yorumla
  • Murphyx
    Murphyx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    aslında karakter, ama maalesef para ağır basıyor :)

    1
    0 Yorumla
  • SoranAdam0101
    SoranAdam0101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Para mı diye de acsaydin emin ol parası olamayan a bakmazlar

    1
    0 Yorumla
  • sedat_altnkya
    sedat_altnkya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Yasin kac bilmiyorum ama fiziki ozeliklerin yarininda bugunki gibi olmayacak ama karakter herzaman 18 yasinda olacak huylar degisebilir ya da duzelebilir ama oturmus bir karakter hep seninle

    0
    0 Yorumla
  • Aliasing26
    Aliasing26 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Karakter daha önemli

    2
    0 Yorumla
  • Potdemiel
    Potdemiel Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    Karakterli güzel.

    1
    0 Yorumla
  • sultan081
    sultan081 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 88%
    +1 yıl

    Karakter meselesi 🤞🏻

    1
    0 Yorumla
  • nurayyay
    nurayyay Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Karakter tabiki, diğerleri kapak sadece içi güzel olmadıkça okunmaz kitap

    1
    0 Yorumla
  • Cooldusunce
    Cooldusunce Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabikide Hepsi

    1
    0 Yorumla
  • Fairyliquid
    Fairyliquid Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 74%
    +1 yıl

    Karakter ve zengin olmasi ajsj

    1
    0 Yorumla
  • canturkkk
    canturkkk Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Her türlü karakter daha önemli

    1
    0 Yorumla
  • badarbungaa
    badarbungaa Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Karaktersiz güzeli napayım

    1
    0 Yorumla
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 316 cevap paylaştı.

    Karakter olmayınca diğerleri sıfır olur.

    1
    0 Yorumla
  • duygubsswws
    duygubsswws Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    dis gorunus onunla tanismani saglar kisilikte gercekten tanismani saglar ikiside dozunda olmali

    0
    0 Yorumla
  • pataates
    pataates Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    karakter

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece karakter yeter mi bilemedim

      Yorumla
  • Esra1405
    Esra1405 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yüreğini seversem zaten bana yakışıklı görünüz

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belkide biz sevdik diye yakışıklıdır bilemeyiz

      Yorumla
    • Esra1405
      Esra1405
      +1 yıl

      Öyle zaten çevrendekiler be buldun der bazen senin gözünden bakmazlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen yaşadıö

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadında güzellik ve karakter ikiside olmalı

    1
    0 Yorumla
  • Bilgolog
    Bilgolog Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben karaktere daha çok önem veriyorum

    1
    0 Yorumla
  • CeketsizAdam
    CeketsizAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Karakter kibarlık saygı

    1
    0 Yorumla
  • Seveceksin85
    Seveceksin85 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 70%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.

    Karakter ve güzellik

    0
    0 Yorumla
  • Lalosalamanca_
    Lalosalamanca_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Seksen yıllık sorular mk

    0
    0 Yorumla
  • İstanbullubeyyyy3452
    İstanbullubeyyyy3452 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Yorum yapmış yağmış yine 👏👏👏

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sizce güzellik/yakışıklılık mı yoksa karakter mi daha önemli?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce güzellik/yakışıklılık mı yoksa karakter mi daha önemli? 59 cevap verildi
Sizce güzellik/yakışıklılık mı yoksa karakter mi daha önemli? 3 cevap verildi
Sizce birinde güzellik mi daha çekici yoksa karakter mi daha önemli geliyor? 67 cevap verildi
Güzellik/Yakışıklık mı daha önemli, karakter mi? 27 cevap verildi
Sizce karakter mi güzellik veya yakışıklılık mı? 16 cevap verildi
Karakter mi dış güzellik mi daha önemli? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨