Flörtümle konuşmayı daha yeni kestim haftaya doğum günü var. Mesajla kutlamalı mıyım?

Evet hala seviyorum çocukta aynı şekilde ama uzak mesafe ilişkisiydi ilgi vermiyordu umursamaz davrandığı icin bitirmeye karar verdim o bitirmek istemiyordu haftaya da doğum günü var mesajla kutlamalı mıyım?

Flörtümle konuşmayı daha yeni kestim haftaya doğum günü var. Mesajla kutlamalı mıyım?
Cevapla