Sevgilim doğum günümü mesajla ya da sözlü bile kutlamamisti şimdi onunki napcam?

Hadiye alcam kutliyacam tabiki benim için değerli özel gün ama bir yandan da kendimi enayi gibi hissediyorum benim doğum günümds yan yanaydik aynı şehirde arada görüşüyorduk falan daha önce söylememe rağmen mesaj bile atmadı gerçekten bu bole. beni çok mutlu ederdi bir dal gül bile yeterdi sonuçta aklindaymos düşünmüş sonra akşamına kendim dayanamaidm söyledim aa kutlu olsun falan diyor neyse daraldim. yine

Güncellemeler
1 yıl
Ayrldim kızlar iyi ki varsınız
Güncellemeler
1 yıl
Doğduğu günü zehir zıkkım ettim
Sevgilim doğum günümü mesajla ya da sözlü bile kutlamamisti şimdi onunki napcam?
Cevapla