Doğum günümde mesaj almamaya mı üzüleyim yoksa erkek arkadaşımın 00.00'da normal konuşup kutlamamasına mı?

🥲

00.00 mesaj almamak
Sevgilinin doğun gününü unutması
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arayıp doğun günüm olduğunu söyledim sizce ne yapar işi vardı ama gönlümü almaya çalışıyor gibi şu an
Doğum günümde mesaj almamaya mı üzüleyim yoksa erkek arkadaşımın 00.00'da normal konuşup kutlamamasına mı?
Cevapla