BAKMAMAMA RAĞMEN İLGİ GÖSTEREN İLETİŞİM KURMAK MI İSTİYORDUR YOKSA KANDIRIYOR OYNUYORMUDUR?

Çok uzatmayacağım ben bir ara bu hoşlandığım çocuktan şüphelendiğim (Okuldan bu arada) için bakmadım, o da işte ben ona bakayım diye hep böyle denk getirmeye çalışıyor bakışları sürekli, bu da iletişim kurmak istiyor ama benden işaret bekliyor demekmiş ama kandırma ihtimali benimle oynama ihtimali var mı sorum bu lütfen bilen yazsın ve dürüst olun biri diyor yok oynuyor biri diyor ilgileniyor dalgamı geçiyonuz kardeşim😡 lütfen dürüst olun TEŞEKKÜRLER...

BAKMAMAMA RAĞMEN İLGİ GÖSTEREN İLETİŞİM KURMAK MI İSTİYORDUR YOKSA KANDIRIYOR OYNUYORMUDUR?
Cevapla