Bir tanıdık araciligiyla aşırı ısrar sonucu biriyle tanıştırıldım bu kişiyle normal konusuyorduk konu aşk meşke geldi başında belirttim ben kesinlikle bulaşmak istemiyorum bu konuya istemiyorum arkadaştan öte bir şey olmaz anlayışla karşıladı böyle bı sure konuştuk geçen gün bana yazdı iyi olmadığını ve üstü kapalı şekilde int*har edeceğini söylediı inanmadım ama genede bu olan fikirden dönmesi için elimden geleni yaptım uzun uzun yazdım mesaja bakmadı aradım acmadi, dün aksamm yazdı sana bir şey demem lazım karnimda 10 dikiş var agrim sizim var aradım ısrarla dönüp dönüp aradım en sonunda açtı sadece iyi olmadığını ve yaşamak istemediğini söyledi sebebini bilmediğim için fazla bir şey diyemedim sıkıştırmama rağmen bu halde olmasının sebebini demedi genede konu ne olursa olsun böyle birşeyin çok yanlış olduğunu hiç bir şey için degmiyecegini anlattım 1 buçuk saat konuştuk konusmadikta sadece ağladı görüntüsünü açmasını söyledim ısrarla acmadi beni bu halde görmeni istemiyorum yarın konusuruz dedi sonra bana bir şey yazacağını söyledi seslide diyemem dedi mesaja geçtik sadece bana dediği gitme beni bırakma olanları bizi tanıştıran şahısa anlattım ben böyle olduğunu bilmiyordum dedi aynı şehirdeyiz oğlanla (hiç yüz yüze gelmedik) hastaneye gideyim dedim gitme dedi takıntılıya benziyor dedi kafam allak bullak oldu bu kişi napmaya çalışıyor bir insan sebebsiz neden int*har etsin bana neden sürekli beni bırakma gitme diyor onu sevmediğimi ve arkadaştan ötesi olmaz dedimi biliyor anlayışla karşılamisti başıma bela mi alıyorum ben napicam bir tavsiye verin lütfen.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
oldu o zaman biz birini sevmiyoruz diye o kişi intihar etsin olmaz myle şey sen sevmiyorsan sevmiyorsundur zorla güzellik olmaz ki sen eğer o kişiye kötü davranmıyorsan iyi yaklaşıyorsan suçu kendinde arama takıntılı mıdır bilemem orasını ama aslında sevmeyi de denedin mi hiç belki seversin yani bilmiyorum bilmeden de yorum yapınca saçma oluyor
Ben bundan 5 yıl önce birisini sevdim kara sevda diyelim ondada karşılıksız birdahada girmemeye tövbe ettim yeminim büyük evet bu iyi birine benziyor tabi yüzyüze gelmedim sadece mesaj ve arama ile aynı şehirdeyiz yakın semtler bilmiyorum ya bir şans versem ben şu an bi ilişki goturcek halde değilim eğer tahmin ettiğim gibi iyi biriyse bilmediğim başka şeyler yoksa ben böyle birini hak etmiyorum diyebilirim
Ama olmaz ya bu kesin yeminim var benim bozamam
Sevgide bir kereliktir bir defa sever insan karşılıklı ya da karşılıksiz ama nası konuşmayı kesicem bilmiyorum o bu haldeyken hiç iyi değil ssdeve ağlıyor ben ilk defa bukadar ağlayan bir erkek gördüm
yani bana kalırsa eğer iyi biriyse deneyebilirsin ama sonrasında ne olur bilemem ben yönlendirmiş olmayayım da ha olmaz istemiyorum dersen sana kalmış ama böyle iletişimde kalmaya devam edersen sana daha da bağlanabilir bence en hızlı şekilde iletişimi kesmen gerek ha tanışıp görüşeceksen de onu da hızlı yapnan gerek ama nasıl biri olur nasıl davranır bilemem dediğim gibi yönlendirmek de istemem
Bu haldeyken nası bırakıcam beni ailesine bile anlatmış öyle sevgililik konusu söz konusu dahi değilken dün ağlayarak sancı içinde kivranirken beni düşünüyor diyor yemegini yedinmi yağmur yağdıydi dün hava serinledi dışarda durma içeri geç hastalanicaksin falan
İşte vicdanim el vermiyor bu haldeyken nası kesicem iletişimi dün beni bırakma gitme sürekli gitme diyor çok kötü şu an cidden bilmiyorum offf gözüme uyku girmedi 🥺
yani belli düşünüyor ama sen istemiyorsan zorlamanın sana vicdan azabı çektirmesinin manası yok eğer gerçekten istemiyorsan iletişimi kesmelisin yoksa mental sağlığın da iyiye gitmez yalnız ben şeyi anlamadım bu seni gerçekte gördü mü yoksa sadece sosyal medyadan mı görüştünüz hiç buluşmadan nasıl bu kadar bağlanabilir anlamadım açıkcası
iyi de ablacım sevmiyorsan zorla mı konuşacaksın adamla yani vicdanın el vermiyor olabilir tabii ki ama böyle de olmaz ki istemeye istemeye konuşmak e tamam o zaman gizli kullanıcı abla beni de bırakma burada vicdan yap da olmaz öyle şey
Evet oda benim garibime gitti resimlerim var sadece sosyal medyada oradan bu derece bağlılık nedir ordan bir takintililik şüphesi geliyor bana
ama yine de yönlendirme gibi olmasın kötü bir şey olursa ben de vicdan yaparım valla 😁
sen konuşurken hiç unut verdin mi çok mu iyi konuştun başta vermemişsin dediğin gibi ama nereden geldi bu bağlılık hiç görüşmeden etmeden anlam veremedim açıkcası
Cidden bir tavsiyeye ihtiyacım var yerimde olsan napardin napcagimi bilmiyorum ben kafam allak bullak dünden buyana ağlaması hele beni mahvetti
Hayır umut kesinlikle vermedim arkadaştan öte olmaz diye acik açık dedim
vallahi ablacım bilemiyorum yani bilmeden bir şey söylemek istemem ama dedim ya zorla güzellik olmaz istemiyorsan kes iletişimi böyle vicdan yaptırarak konuşmayı devam ettirmek olmaz ki ha istiyorsan şans da verebilirsim bi deneyebilirsin buluşup bir şeyler içebilirsin ama daha da bağlanır mı bilemem eğer sen onu sevmezsen risk almış olursun buluşarak yani tamamen sana kalmış bir şey pek de yorum yapamıyorum yani
bağlandığını anladığın an kesmen gerekiyordu konuşmayı yoksa bak vicdan yapıp zorla konuşuyorsun adamla
Dün sordum dedim yani benim neden gitmememi istiyorsun hastaneden çıkınca anlatıcam dedi sen herşeye değecek birisin falan bir daha gelsem dunyaya seni bulurum böyle şeyler dedi
tövbeestağfirullah valla ablacım bilmiyorum çok garip bir durum ama yol yakınken sevmiyorsan iletişimi kes baktın sapıttı kimseyle paylaşmaktan utanma gerekli yerlere git ha eğer şans vereyim diyorsan risk alıyorsan yani otur çay iç sevdin ya da sevmedin seversen bir yola çıkarsınız sevmezsen daha da bağlanırsa naneyi yedin ama birden görmeden tanışmadan nasıl bağlanmış o da garip valla bilmiyorum
Evet onuda büyük bir riski var buluşsam etsem iyice saplantı haline getirirse napacagim oooffff
allah yardımcın olsun
Allah razı olsun teşekkür ederim
Bu cocuk dengesiz biri belli. Arkana bile bakmadan popona vura vura kac..
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!