Sevgilime Ayrılık konuşması yaptım. yüz yüze konuşucaz dedi sizce neden böyle dedi anlamadm?

Bı durumdan dolayı ayrılmayı düşünüyorum. Artık bu şekilde olursa yürütemeyecgimizi söyledim. 3 yıldır beraberiz. En son bana klaveyde olmuyor yüz yüze konuşucaz dedi. Anlamadım neden?
Sevgilime Ayrılık konuşması yaptım. yüz yüze konuşucaz dedi sizce neden böyle dedi anlamadm?
Cevapla