Eski sevgilimin babası ile beraberim. Ne düşünüyorsunuz?

23 yaşındayım. 4 sene önce hayatıma biri girdi ona çok aşık oldum takıntı haline getirdim. Kendisi benden 3 yaş büyük ve bir erkek ikizi vardı. Bunun çevresi erkek kardeşi ile benim adımı çıkardı. Daha sonra bu çevresinin dolduruşuna geldi benden ayrıldı. Ben rahatlamak için yurt dışına taşındım annemin yanına gittim. 1 sene annem ve üvey babamla yaşadım. Bu arada babam vefat etti ve hiç kardeşim yok. Türkiye'de tek yaşıyorum. 1 sene sonra Türkiye'ye gelince bunun babasıyla tanıştım şu an babasıyla yakınız. Babası 49 yaşında ama yaşına göre çok yakışıklı. Annesi ile babası hala evliler. Bir arkadaşım bana bu durumla ilgili soyadını bunların soyadı yapmaya baya kararlısın dedi ama gerçekten o adamla iyi vakit geçiriyoruz. Biliyorum bu durum türk toplumunun çoğuna abes gelebilir ama ben duygularıma göre hareket ediyorum adamla da gayet iyi giden bir ilişkim var neden bozayım hayata biraz geniş pencerelerden bakmak gerek. Siz ne düşünüyorsunuz?
Eski sevgilimin babası ile beraberim. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla