evelenicektik. çok ciddiydi. eski sevgilim annem öldüğünde beni zorla dudaktan öptü. sonrada ayrildi benden. o haftalarda zaten beni aldatiyomusta. beni birakmasin diye yalvardim anneme kufretti. bende gittim ozel calistigi yered mudurlerine sikayet ettim. isten attilar. anasi babasi bana dusman olmus. iftiralar atiyolar bana. stalkliyorum dertleri benim. ve babasi bugun guya cahil egosu varmis bende diye laf sokmus bana. bu ne demek oluyo sizce? nasil tepki veriyim bunlara?
Güncellemeler
+1 yıl
yorum yapin arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Salla gitsin oclari. Başin sagolsun
sagolasin canim. ben bunlardan nasil intikam alirim?
En iyi intikam hic umursamamaktır ve gülmektir. Boyleleri umursanilmadiklarini ve it yerine konulduklarini farkettiklerinde kudururlar
Muhatap olmak zorunda mısın hâlâ bu insanlarla
yok. ama ben o şe. ref. size hala aşiğim🥺
instami acmisim herkese ailece beni stalkliyolar. bakiyolar. laf sokuyolar
intikamimi nasil alirim?
İntikamı falan bırak psikolojini bozuyorsun. Bu yaptığının kime ne faydası var ve nereye kadar sürdüreceksin bir düşün.
ölene kadar surdururum sorun degil
Onları görmezden gelmeye çalış havlar havlar susarlar
ben o ş. erefsize hala aşiğim ama. evlenicektik sözde🥺
Senle dalga geçiyor gibime geldi. Unutmaya çalışmalısın
nasil intikam alirim? çok ağir seyler yasatti bana. dalga gecmek ne haddine
O kadar şey yaşatmasına rağmen hala nasıl aşık olabiliyorsun ondan soğuman gerekirdi. Bence bu hissettiğin aşk değil intikam alma isteği vs. Ama ailesinin bile senin üstüne gelmesi falan çok can sıkıcı senle dalga geçerken eğleniyor gibiler eğer onları takmazsan sana laf sokmayı bırakırlar instanı da gizliye al. Azcık dişini göster seni hafife alıp daha çok üstüne gelirler bu cesareti ordan buluyolar
çok piss intikam duygusu ve aşk duygusu var bende. tum duygular birbirine karismis. instami bilerek actim. sevgiliyken seni eekelerin arasina sokmam deyip kuskanckik yapiuodu. bazen spora gidelim karisik. kizlar bana baksin diyodu. simdi o yok ben spora gidiyorum arka planda erkekler foto cekip atiyorum gorsun diye. guzel fotokarimi atiyorum sevgilim gorsun diyee. kudursun diyee. babasi da laf sokuyo. vee nasil dişimi gosteririm sence?
Aah öyleyse iyi yapıyorsunuz bu da bir intikam çatlasın dursunlar. Dişini nasıl gösterirsin bilmiyorum onu senin düşünmen lazım
diş gosterme konusunu hic bilmiyorum. sen soktun ama aklimaa😃
Ben de bilmiyom ki😂 ben onu şey için dedim instanı gizle ki senle uğraşamayıp kudursunlar ama sen dedin ki ben onları instamı açıp çatlatıyorum dedim o zaman bu da iyiymiş
Başın sağolsun
sağolasin. ne yorum yaparsin
Kafaya takmana gerek yok fazla üstüne gelirseler şikayetçi olursun bu kadar yani inatlaşmana gerek yok
ustume gelmiyolar. sadece kendi hesaplarinda bana laf atiyolar. gizliden bakiyorum. zoruma gidiyo.
Hahaha boş ver be kudursunlar kendi kendilerine engelle geç niye dikkate alıyorsun ki kendine yazık ediyorsun
uzuluyorum
Üzülme gereksiz insanlar için 🙂
Bence Tepkisiz kalmalısın.
intikam almak istiyorum ama🥺 yardim ett
Çirkefe taş atsan üstüne sıçrar demişler. Onlara karşı yapacağın her hareket kendine zarar olarak döner. Bence vazgeç.