Başka bölümden bir çocuğu beğendim ama arkadaşlarım zevksizsin bunu mu beğendin ıyy falan yaptılar?

Şimdi bizim bölümle matematik öğretmenliğinin Türk dili dersi bu dönem ortak. Ben de hep önlerde otururum. Bu çocuk da ilk defa bu ders ön taraflara oturdu ve ne bileyim gözüme tatlı hoş geldi.

Ama arkadaşlarım bi beğenmediler , küçümsediler. Onu geçtim çocuk da havalı birine benziyor.

Ben mi zevksizim yoksa arkadaşlarımın mı kriterleri çok yüksek anlamadım.

Keşke gerçek hayatta bizi de kimlerin uzaktan beğendiğini bilebilseydik çok iyi olmaz mıydııı

Başka bölümden bir çocuğu beğendim ama arkadaşlarım zevksizsin bunu mu beğendin ıyy falan yaptılar?
Cevapla