Eski bölümde beraber okuduğum çocuk sizce benden mi. hoşlanıyor?

Eski bölümümden aynı sınıfta oldugum bir çocuk bana dün seni şu kafede gördüm yazayım sohbet ederiz dedim. diye. mesaj attı ayıp olmasın diye kısa okulla ilgili sohbet ettim. sonra bı bhane uydurup çıktım.2 sene önce flnda wpden bişi yazmıştı cvp vermemiştim. şimdide instagramdan istek attı kabul ettim attığım. hikayeyi. begenmis şimdide

Eski bölümde beraber okuduğum çocuk sizce benden mi. hoşlanıyor?
Cevapla