
Selamlar... Yorumlarınız neler merak ediyorum, tişikkürler jfkd

Selamlar... Yorumlarınız neler merak ediyorum, tişikkürler jfkd
Var. Dizi-film zevki onu bağlar. Kaldı ki yerli komedi olarak izleyebildiğim tek film serisi Recep İvedik. Ha yabancı yapım komedilerle kıyaslarsak listede bile yer alamaz bu seri o da ayrı bir konu tabii..
buna senin karar vermen gerekiyor.. yani ben sevdiğim kadını izlediği filmler yüzünden terk etmem ya da bundan olur mu diye sormazdım.. eğer seviyorsan aşıksan şans verebilirsin.. ama sevmiyorsan da zaten uzak durman daha faydalı olur.
Cevap
18Cevap
Kaç kaç kaç. Hemen uzaklaş oradan. İnsanda biraz zevk olur yahu. Recep İvedik beğeniyorsa zevk sıfır.
Bebeğim sen kore filmleri hayranısın sana aşırı zıt bir durum olmaz bu iş sjsjsj
Balım çaktırma şşş nfkf
Sjsjsjsjs
Olmaz ondan. Gerçekten çok ciddi ciddi sevdiğini söyleyen insanlar çıkmaya başladıkça korkuyorum dhsudhe7xyusz
Ahha ya tutarsa ya tutar da aşk denk gelirseee.. 😅
Ah ah bu kizlari anlamiyorum 🤣🤣 kisi izledigi seyler ile kalitesini belli eder
Öyleyse o zaman ben içlerinde en anormali olabilirim çünkü uzay belgeseli izlemeyi çok seviyorum kfhfjd malum pek uzay hakkinda sohbet edecek insanda yok
En sevdiğim uzay belgeseli return to space ✨️🌌
Çok güzel bilim kurgu ha mükemmel bu da senin zeka seviyenin yuksek olduğunu gösterir tebrik ederim Arog izledin mi güzel bir komedi filmi?
Hayir ama duymustum
Anladım sayfamda kişisel gelişime dair cok güzel bilgiler paylasacagim beni takip edermisin?
Evet göz attim, takip ediyorum
Çok teşekkür ediyorum siz yarından sonra görün. Iyi geceler benim uykum var
Iyi uykular
Size de by
Yani bana komik gelmediği için yorum yapamam herkesin mizahı farklıdır.
Recep Dividik şerişinden Koredrama geçme ihtimali vayşa oluyy
Bence olmaz çünkü küfürbaz falan da bir tiptir büyük ihtimalle.
ahaha çok tatlı. Olsun sevsin. Sevdiği bir şeyleri keşfetmesini görmek hoş. Kendini deneye yanıla öğrenecek. "Yanılsak da beraberiz!" sloganıyla yoluma devam edeyim. :)))
Ondan olmaz. Recep İvedik kimseye bir şey öğretmiyor. Eskiden bende severdim ama artık hiç sevmiyorum. Para kazanmak için saçma sapan hareketlerden başka bir şey değil
Vardır herhalde 😂 Allah kavuştursun, ama eğer Recep İvedik gibi karaktere bürünüyor ise uzak dur derim
Ahaha turuncu gömlek giymiyorsa ve göbeği yoksa belki olabilir
Turuncu gömlek detayı önemli tabii Behlül.
Ben sevmiyorum saçmalık değil mi ya. böhööhöytt falan hiç komik değil
Bende severim defalarca izledim yine izlerim
Yanii sevebilir de yaptıklarını da yapıyorsa sıkıntı o
Olur hsjdjsjks
Sen öyle diyorsan aşkom jfjf
ilk üç filmini ben de seviyorum yani
sen yine de hangi seriyi sevdiğini sor
böğğğ. osuruktan teyyare filmlerini seven komik bulan bir erkek mi. arkana bakmadan koşarak uzaklaş. buna gülen de ne bilim
İlk 4 filme kadarsa adamdır ama ondan sonrasınıda seviyorsa bilemem
Ayrıl ondan adam olmaz :D
Olmaz olmaz olmaaaaaaaazzzzzzzz
Ee noluyo recep sevdiğinde
Bohohohoyt diye gülmuyorsa sorun yok dkdkdkdk
O olmasın yeter yani, peki nfkf
Tombul bira da icmesin, turuncu gömlek de giymesin ayrıca dkfkdkdk
Anlaşıldı jfjf
Notunu aldın mı önemli bak kdkfkdk
İvit ivit
😁😁Aferim, 100 verdim 😌
Koş koş bas nikâhı kaçırmasonlarrrr
Susar mısın pls jfkd
Bozma sırrı lütfen lütfen nfjf
@herhangibir1 mal Nurullah kddkdkfi
Zevkler ve renkler tartışılmaz jdjd
Yakışırrr kaçırma
Neden olmasın ki komedi sevmesi doğal
Düşük zeka belirtisi gibi ama neyse
Sen onaylamıyorsan tamamdır...
Benim ne haddime. Hayat senin karar senin.
Ciddi yazmamıştım yorumu.
Ciddi şekilde tepki verenler var. Man. yak etti beni burası. Dışarıda tek kadın görünce yolumu değiştiriyorum korkudan o hale geldim. Ne ruh hastaları var bir bilsen
Burayı ciddiye alma. Daha iyi olur senin için.
Buradakiler bot değil sonuçta hepsi gerçek insan.
Rahatsız oluyorsan ciddiye alma işte, kendi kendine takıl. Yoksa evet, bot değiller tabi.
Rahatsız olmak değil de korkuyorum. Yanlışlıkla birine mesaj attım onda bile tırstım dönüp laf söyleyecek diye.
Jfıf salla yaa
Çok kafa açtım kusuruma bakma
Önemi yok.
bence varbu arada sjsnss
Neden olmasın
Direk nikahı bas diyorum bu adam kaçmaz
Yok net
Uzaklaş
Erkeğin hası😂
Neden olmasın bende seviyorum
olur
Uzaklaştırr
Olur olur
olmaz
Beraber izleyin 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?