Hoşlandığım çocuk "Recep İvedik" serisini çok sevdiğini söyledi. Sizce oluru var mı?

Hoşlandığım çocuk Recep İvedik serisini çok sevdiğini söyledi. Sizce oluru var mı?

Selamlar... Yorumlarınız neler merak ediyorum, tişikkürler jfkd

Hoşlandığım çocuk "Recep İvedik" serisini çok sevdiğini söyledi. Sizce oluru var mı?
Cevapla