Keşfettikten sonra izlediğim 2 Türk dizisinden biridir. Türkiye standartları için biraz fantastik olsada oldukça sevdiğim bir dizi olmayı başarmıştır. Özellikle 2. sezonu gerçekten bir başkaydı. Sizde Kertenkele dizisini izlediniz mi, seviyor musunuz?
Kertenkele hakkında (Wikipedia) Kertenkele: Yeniden Doğuş veya ilk 2 sezonu ile Kertenkele, 25 Ekim 2014 tarihinde Atv'de yayınlanmış olan yapımcılığını Yalçın Şen'in üstlendiği Türk dizisidir. Dizi, 3. sezonda senaryo gereği başrolleri olan Timur Acar ve Sera Tokdemir’in ayrılması gerekince dizinin konusu ve hikâyesi değişmiş adına da Yeniden Doğuş eklenmiştir. Başrollerini ise Ahmet Kayakesen, Asena Tuğal ve Fatih Doğan devralmıştır. Yönetmenliğini Gülbin Aydın ile Canan Çelik yapmıştır. Uygulayıcı yapımcısı ise Erdoğan Sevinç'tir. Dizi, 24 Aralık 2016'da gösterilen son bölümü ile (85. bölüm) ekranlara veda etmiştir.
her sabah izliyorum :-) çok severim ünsal komserin argolu konuşmasını :d kertenkele'nin düştüğü durumlar azmi hocanın gerçek hoca benim meczup olan bu demesine bayılıyorum xd xd hicabinin ilginç soruları vsvs daha çok sayardım da uzun oluyor =)) başroler değişti dizi bozdu kendini akıncı hatrı için izlemeye devam ettim :d
Merhaba Ben şahsen baya severdim dizi de genel olarak çok sevilir di ama karakterlerin değiştiği sezon da maalesef bir çok kişi tarafından beğenilmedi ve final oldu.