Dönmesini istiyorum, en azından son kez konuşmak. Yazmalı mıyım?

En son beni rahatsız etme dedi ve görüldü attı yazmalı mıyım
Dönmesini istiyorum, en azından son kez konuşmak. Yazmalı mıyım?
Cevapla