Nisanliyim eski sevgilim yazdı ve benimle görüşmek istiyor son defa napmaliyim?

Nişanlıyım ama eski sevgilim beni görmek özlem gidermek istiyor bende gitmek istiyorum ama çok korkuyorum napmaliyim. Gitsemde vicdan azabı cekcem gitmesem ozlucem
Güncellemeler
+1 yıl
Sevişmek anlamında değil herkes yanlış anlıyor
Nisanliyim eski sevgilim yazdı ve benimle görüşmek istiyor son defa napmaliyim?
Cevapla