Eski sevgilime seni son bir kez görmek istiyorum diye mesaj attım?

İyi geceler canlar
Başlığa aldanıp ne mal adamsın demeyin lütfen… 1 ay olucak neredeyse ayrılalı
3 ay kadar çıktık 5 ay kadar flörttük ve 5 senedir tanıyorum kendisini, o ayrıldı eskisi gibi hissetmediğini söyleyerek. 1 ay sonra Farklı bir şehire taşınıyoruz. Ve ona 4-5 saat önce gideceğimi ve onu son kez görmek istediğimi söyledim. Ne zaman gideceğimi sordu sonra olur görüşelim dedi. İkimizin de müsait olduğu bi an buluşuruz dedi. Görüldü attım sonra wp den kendi mesajına ifade bırakıp pardon yanlışlıkla oldu dedi. Takmadan yarın müsait misn dedim çalışıyorum yarın dedi. Anladım dediğimde sakın geçiştirmek istediğimi falan sanma cidden çalışıyorum dedi. Anladım deyip müsait olduğunda haber verirsin dedim tamam dedi. Ne yapmaya çalışıyor sizce kafayı yemek üzereyim nolur yardımcı olun
Bu arada aynı dershanedeyiz ve ayrıldıktan sonra kendi gözlerini ayırmadan bakıyordu
Eski sevgilime seni son bir kez görmek istiyorum diye mesaj attım?
Cevapla