Eski sevgilim 2 yıl aradan sonra son kez buluşmak istiyor, sizce görüşmeli miyim?

Arkadaşlar 4 yıllık sevgilimdi evlilik düşünmedigi için ayrıldım 2 yıl oldu ona karşı duygularım bitti sıradan insandan farkı yok. kendisi şehir dışında 2 yıldır. Beni görmek için gelmiş ama ben karasızım.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler 🙏 bugün önemli bir konu söyleyip gideceğini söyledi buluştuk biri ona benim evlendiğini ayrıldımı söylemiş. beni çok aramış bulamamış. numarami bulmuş bir yerden bende ona sevgilim olduğunu söyledim oda bana seni çok seviyorum dedi ben bittiğini söyledim hoşkal dedim adam dondu kaldı gözleri doldu ben gidene kadar bakıyordu. hızlıca ayrıldım.
Eski sevgilim 2 yıl aradan sonra son kez buluşmak istiyor, sizce görüşmeli miyim?
Cevapla