Geri dönmesini çok istiyorum ama ben ayrıldım …. Sizce bana yazar mı geri döner mi?

Onunla çok güzel zaman geçiriyorduk ama o yurt dışında yaşıyordu bazen çok sorumsuz ve ilgisiz olabiliyordu beni sevdiğinden de emin değildim aramızda da yaş farkı vardı kendime daha çok değer verdiğim için ben ayrıldım ama onu hala özlüyorum ayrıldığımızdan beri 3. haftaya giriyoruz ve hala yazmadı sizce ne yapmam gerekiyor…
Geri dönmesini çok istiyorum ama ben ayrıldım …. Sizce bana yazar mı geri döner mi?
Cevapla