İlişki anksiyetem takıntım kıskançlığım yüzünden evde kaldım ilişki yapamıyorum ne yapmalıyım?

İlişki anksiyetem var. Ultra derece güvensizlik kıskançlık ve takıntı var. Kafada kurduklarıma inanma 7/24 düşünme huyu var. Hayatıma aldığım erkeklerden iyi olanlar, olabilecekler vardı ama bu huyum yüzünden kaybettim ve kaybediyorum. Sürekli güvensizlik baskı var neden çevrimiçisin acaba şu an nerde neden o kızı takip etti sürekli bide instagram hesabındaki takipçi artışına bakma hesap sorma takıntı var. Mesela hoşlandığım ve benden de hoşlanan bi çocuğun takip ettiklerine baktım bi kızı takip ediyor kızla aynı sınıfta veya bölümde ikisinde bölümü aynı baktım kız güzel kızın priv hesabınıda takip ediyor diye hemen çocuğu takipten çıktım. Üzülürüm bağlanmayayım dedim öyle bitti gitti. Sürekli bunu yaşıyorum. Hep içimde takıntı bitmeyen kötü düşünceler kıskançlık huzursuzluk var. Hiçbir zaman iyi ilişkim olmadı. Mutlu olamıyorum her ilişkim kötü bitiyor. Evde kaldım.
İlişki anksiyetem takıntım kıskançlığım yüzünden evde kaldım ilişki yapamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla