21 yaşında bu normal mi? Çevremdeki kızlara bakıyorum sosyal medyadan yazanlar , yüz yüze çıkma tekifi edenler oluyor.
Sanırım ilgi çekici havalı biri değilim. Bundan mı oluyor?
21 yaşında bu normal mi? Çevremdeki kızlara bakıyorum sosyal medyadan yazanlar , yüz yüze çıkma tekifi edenler oluyor.
Sanırım ilgi çekici havalı biri değilim. Bundan mı oluyor?
He ya sorma aynı durumdayım ama bıktım artık dürüst bir yaşamdan bunaldım. İçim içimi kemire kemire kendimden bir şey kalmayacak. Sırf milletin kanına girmeyeyim üzülmesin diye çabalamaktan gına geldi. Sevgi kırıntısının bile dilencisi olmayı bırakacak ve artık yalanlar üzerinde kurulan sevgiye bile zorla sahip olacağım. Aynen artık ben de ş**efsizlik, ya*şaklık yapıcam
Bence yapma ve bi süre o defterleri kapat
Valla artık kimseye eyvallahım yok, elin pi*inin travması olursam da olurum. Yıkılacak dünyam bile kalmadı, skrm milletin dünyasını
Bazısı çok çirkindir, bazısı da çok sıkıcı ama bazısı da mesela kendi kendine yetiyodur donanımlı kadındır kalın gelir karşısındakine. İlgi görmeme sebebi denince bunlar geliyor aklıma.
Cevap
15Cevap
Sen kendini beğenmiyorsan kimse seni istemezki kendin için birsry yapmalısın stilinj degistir kendine bakim yap kıyafetini degistir
Bakımlı , giyinmeyi bilen biriyim ama auran olmadı mı olmuyor. Arkadaş grubunda da aynı aşk ilişkisinde de aynı
Benim de öyle de ilk iletişimi direkt engelliyorum yapım böyle. İnsta falan kullanıyo musun herkese açık yap iki foto yükle, çok kişi yazıyor
İnstagram kullanıyorum ama hesabım herkese açık değil
Herkese açık yap, nasıl yağıyolar
Güzel degilsindir bi auran yoktur
Evet doğru
Kedili teyze olup kimseye zarar vermeden yaşar giderim işte
Sen kadınsın bulursun yolunu
Öyle olmuyor işte
Görsel olarak iyi değilsindir
Doğrudur
Bilemezsin sebebini ama çözüm bulunabilir
Sanmıyorum çok sıradan bir insanım.
Konuşarak çözüm bulabiliriz istersen
Yaz bi bana
Bazı erkeklerde piyasa yükseldi
Seni görmeden objektif yorum yapamam
Ne yapiyorsun uykun yokmu
Dersten gelince uyudum o yüzden yok
Kac yasindasin
21
Yalnizmisin
Uyudun mü
Abarttın gibi
Sadece gerçekleri yazdım
Çünkü dürüst cevap almak istiyorum
Bana yürümüyorlar işte. Soğuk mu duruyorum diye çevremdekilere soruyorum öyle değilsin neşelisin espirilisin falan diyorlar ama bilmiyorum
Güzsl degilmisin
Ortalama bi tipim yolda görsen aklında kalmam
Estagfurllah
Ben 23 olcam aynı durumdayım
inandırıcı değil
Vallahi gerçek. Benden hoşlandığını hissettiğim biri bile olmadı o yüzden umutsuz vaka olduğumu düşünmeye başladım.
buraya foto at gör ilgiyi
Yapay bir ilgiden bahsetmiyorum
süslü biri misin? Siradanlik derken neyden bahsediyosun
Süslü biriyim ama sıradanlıktan kastım tavrım , dış görünüşüm. Kimi insanların bi aurası olur hani havalı biri olmasa bile baya havalı sanarsın konuşana kadar veya kimisi de olur çevresinde olmaktan hoşlanırsın vs. İşte ben öyle biri değilim.
fizigin yuzum nasil?
Olur bee
Türkiye gelişiyor demekki
Takma canım gelirler merak etme
Fizik yoktur
Yani woav denilecek bi fiziğim yok klasik kız fiziği
Güzel giyinirim tarzımı beğenirler ama bunun çok bi katkısı yok
Beni beğenmemişler işte
Mesele aura ve bende o yok. Konuşmam ve tavırlarımın da ilgi çekici olması lazım ama bu sonradan değişecek bir şey değil
Yaş 28 benimde öyle
Begenirin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?