Ondan sonra kimseye aşık olamadım. Sizce niye?

arkadaşlar bundan 3 yıl önce ilk defa birine aşık oldum güvendim bağlandım 7 ay süren ilişkinin ardından ayrıldı benden. Senelerce atamadım bu durumu üzerimden. Çok dönmek istedi ama kabul etmedim gururumu yeterince mahvetmistim kabul ederek kendimi daha da üzmek istemedim. Aradan 3 yıl geçti hala canım acır aklıma geldikçe Şu an bir şeyler hissettiğimden değilde bir daha kimseyi onu Sevdiğim kadar sevemedim. Ve ben aşık olamıyorum. Ilk ve sonmus yani. O hisleri hissedemiyorum ben. Bunu Düşündükçe ondan daha da nefret ediyorum. Çok çektirmişti bana. Hadi seneler geçti yaş biraz daha olgunluğa erdi ama Niye böyle yani? Ilişkm oluyor illaki ama aşık olamıyorum ya düşüncelerinizi bekliyorum. :)
Ondan sonra kimseye aşık olamadım. Sizce niye?
Cevapla