Erkek arkadaşım niye bana karşı böyle? çok sevseniz dahi ne yapardınız?

Erkek arkadaşım insanlara karşı çok iyi merhametli fazlasıyla duygusal yardimsever mutlu ama bana karşı merhamet empati duygusu anlayışı yok öyle depresif karamsar. İnsanlar yanında bu kadar güçlü cesaretli olup benim yanımda bı o derece aciz. bi sıkıntım olduğunda zor günümde yine yanimda olmaz takmaz öyle. hep ilginin onda olmasını ister. deger kıymet göstermez. surekli onunla ilgilenmemi ister. bi iki defa ağır tartıştık hakaret küfür etti ve kendimi sucladim yani her durumda o haklı olur özür dilediğini çok nadir hatırlarım. bazen başka kadınlarla karşılaştırır. yani maddi manevi sorunları var diye böyledir dedi ben de buna inandım. ayrildim duzelecem dedi ama bı hafta sonra yine aynı ve işin komik tarafı mutlu etmek için yapmadığım şey kalmadi ama hiç memnun edemedim onu. ailesiyle de tanıştırdı. evlenince böyle olmayacam diyor ama inanmıyorum ne olacak bilmiyorum


Erkek arkadaşım niye bana karşı böyle? çok sevseniz dahi ne yapardınız?
Cevapla