Erkek arkadaşım insanlara karşı çok iyi merhametli fazlasıyla duygusal yardimsever mutlu ama bana karşı merhamet empati duygusu anlayışı yok öyle depresif karamsar. İnsanlar yanında bu kadar güçlü cesaretli olup benim yanımda bı o derece aciz. bi sıkıntım olduğunda zor günümde yine yanimda olmaz takmaz öyle. hep ilginin onda olmasını ister. deger kıymet göstermez. surekli onunla ilgilenmemi ister. bi iki defa ağır tartıştık hakaret küfür etti ve kendimi sucladim yani her durumda o haklı olur özür dilediğini çok nadir hatırlarım. bazen başka kadınlarla karşılaştırır. yani maddi manevi sorunları var diye böyledir dedi ben de buna inandım. ayrildim duzelecem dedi ama bı hafta sonra yine aynı ve işin komik tarafı mutlu etmek için yapmadığım şey kalmadi ama hiç memnun edemedim onu. ailesiyle de tanıştırdı. evlenince böyle olmayacam diyor ama inanmıyorum ne olacak bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ayyy daha fazla okuyamayacagim kızım kendine gel kocan değil birşeyin değil ki kocan olsa bile sonsuza kadar evli kalacaksın diye bir şey yok bir kendi hatasını görmüyor iki seni suçlu hissettiriyor seni manipüle ediyor eğer buna izin verirsen kendinden kolay kopar senelerce kendine gelemezsin abla kardeş ne derse benim tavsiyem bu çocuktan uzak dur anladın mı beni sen değer görmeyi hak ediyorsun biz kimsenin annesi değiliz anasının avutamadığı yetistiremedigi çocuklara bakıcılık yapamayız anlıyor musun kendini topla mantıklı düşün sıç. arım sevgisine
Değil mi ya anlamadığım bu insan dışarıya niye bu kadar iyi de bana gelince hep benden bekler ağzıma sicar bı gün yüzüne güldüğünü hatırlamam duzelecem dedi bı hafta sonra aynı bı de evlenmeyi düşünüyorduk ailesiyle tanıştırdı
Aman git ne evliliği cehennem olsun bu bed suratlıyla ömür mü geçer 😂😂
Bı de ayrılırsak gidip baskasiyla evleneceğini söylüyor
Ayyy vay benim başıma gelenler kız bırak şu çocuğu Allah için ne hala yanında tutuyorsun
Değil mi çok haklısın en kısa zamanda kurtulmak
Git ayrıl bana da haber et 😂😘😘
Tamam 😄😊😃narsist olduğuna da kanaat getirdim baya videolarını izledim
Şu çocuğu gönder gelsin bana ağzına bir tüküreyim 😂😂
Gondereyim😃😄Valla görsen de insanlara karşı çok iyi merhametli yardımsever kabul etmez ki hiç bişeyi. 2 yıl boyunca kendimi sucluyorum herşeyde. bı de böylelerini mutlu etmek çok zormuş yapmadığım şey kalmadı. hic bı zaman mutlu olamaayacagini anladım. yani baktım ki sorun sorunları değilmiş sorun kendisiymis kendini de kandırmış yıllarca
Öyle oluyor zaten içlerinde bir şey var bunları tarifi uzun sürer ama kısaca psikolojik yani onun için bunlarla uğraşmak seninde psikolojini bozar sonra da der ki bu karı delirdi ben gidiyorum der sende mal gibi kalırsın bu böyledir 🤣
Aynen öyle 2 yılda delirdim zaten evlilige falan bişey kalmadı niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum der ben nasıl goz yummusum çok şey var şok olacaginiz şeyler var da bu kadarıyla bile yetiyormus ayrılmaya zaten ben nasıl bu kadar normallestirmisim
Aynı şeyleri bende yaptım senin gibi kabul ettim bende oradan bu konuya bu kadar vâkıfım yani insan anlayamıyor gerçekten
Evet peki siz ayrildiniz mi
Ayrıldım
Hiç pişmanlık oldu mu? Sende de bu özellikler var mıydı
Hangi özellikler
Benim bahsettiğim özellikler
Bende sendekiler vardı ve hatta daha fazlası vardı o kadar ki bildiğin köpek olmuştum bunun sonunda haberim olmadan bunu fark etmem çok uzun yıllara mââl oldu
Bende de çok fazlası var kısa tutmak istedim yaziyi. ben kimseye de anlatamıyorum çünkü kimseye de anlatmama izin vermiyor
Öyle olduğu için fark edemedik belki de birilerine anlatsak akıl veren olurdu sanki bir hapis hayatı gibi her şey onun etrafında dönüyor
Psikolojik şiddetin dibini görüyorum ama fiziksel şiddete de yeltendi bı kere boğazımi sıkar gibi oldu tokat attı yüzüme tükürdü ve kendini kötü hissetti sonra ama özür dilemedi hiç. çünkü ona göre ben hakediyorum
Ben çok iyi anlıyorum seni ne kadar bunları yaşasan da bırakmak belki zor gelecek ama sen ayağa kalk bir adım at bak gerisi nasıl geliyor bu da kendi b. o. kunda debelenip dursun hiçbir zaman onunla mutlu olamazsın asla değişmeyecek hatta bunları kabul edip yanında kaldıkça hep daha fazlasını yapacak
İliskide mutlu olduğum tek bi gün yok. Ona çok defa dedim aslında. kendini duzeltmeden evlilik olmayacak ve hatta ben hayatından çıksam dahi sen kendini duzeltmedigin sürece ne kendin mutlu olursun ne başkasını mutlu edersin dedim çok defa. böyleleri nasıl mutlu olur niye yaşıyor inanın bilmiyorum
Evet aslında bu tarz ilişkilerin yasını tutmak uzun sürmez. çünkü gerçekten artık kurtulmak istiyordum sadece alışkanlık olduğu icin insana zor gelir
Bu insanlar kendini sevmiyor aslında kendini sevmeyen başkasını nasıl sevsin ve ayriyetten benim gördüğüm kendini yetersiz hissediyor ve böyle hissettiği için sana bunları yapıyor kendini bu şekilde tatmin ediyor üstün hissediyor aslında verdiğin değerin emeğin sevginin zerresini hak etmiyor bunlar sorunu ne ise gidip orada çözmeli bizim yapacak hiçbir şeyimiz yok keşke gelse elimizden ama yok biz onları değiştiremeyiz
Aynen öyle aslında cocukluklarinda ilgi sevgi gormedikleri için öyle oluyor. sevgi gormedikleri için sevgi göstermeyi de bilmiyorlar. biz onlari iyilestiremeyiz değiştiremeyiz haklısın ama niye çevrelerine karşı aşırı bu derecede iyi olup ilişkide bu kadar kötü olmalarına anlam veremiyorum
Çünkü o vakit rol yapıyor seninle iken gerçek halini gösteriyor
Evet ne saygı bıraktı ben de ne sevgi bıraktıben de. artık dayanacak gücüm kalmıyor surekli ona karşı söyleyeceğim sözleri secmekten kendimi savunmaktan algı yapmasından kafasında kurmasından sürekli çocuk gibi tavır triplere girmesinden kusmesinden de yoruldum. hatta bırakmak zor geliyor ne için biliyor musun kendimi sucladigim için vicdan yaparım diye 😃😄
Valla o kadar iyi anlıyorum ki onun için diyorum ki derin bir nefes al ayağa kalk ve defol git onun hayatından arkana bile bakma 😂😘😘
Tamam öyle yapmam gerekiyor artık geç kalmışım 😃😄 aynı iş yerinde çalışıyoruz bı de
Ayy bak bu kötü Yaa
Yok ayrılırsam rahatsız vermez biliyorum. çünkü çok defa mutsuz olduğumu tükendiğimi yorulduğumu soyledigimde bana mutlu değilsen gidebilirsin madem öyle hadi ordan ol git diyor 😃
hadi ordan ol git diyor 😃
Aaa iyi o zaman seke seke ceylan gibi hayatından çık ohhhh 😂😂
Bazen diyorum ki aynı iş yerinde çalışıyoruz yarın öbür gün evlense çünkü işi belli olmaz üzülür muyum diye zor gelir mi diye
Özünde iyi biri çevresine çok iyi biri ama ben kendimi dibe batmış gibi hissediyorum daha önce de iliksilerim oldu ama böylesini ilk defa yaşıyorum
Kız valla saçaklarını yolacam haa hâlâ özünde iyi diyorsun özüne sıçayım ben onun 🧐
Değil mi ayy nasıl psikilojiye girmişim bı de daha acıyorum üzülüyorum ona 😄😃
Kendine gel valla kızarım bak haa üzülmek falan yok o adama aaa 😂😂
Doğru diyorsun insan olsaydı değer verseydi düşün onunla başbaşa kalmak istemiyorum. bana kötü davranıyor diye calistigimiz yerde kalabalık arkadaş ortamında değer veriyor diye kalabalığa gitmek istiyorum 😄
Cukunu keserim onun 😂😂😂
kes bence de 😄 kadınları cinsel obje olarak gören bı mağara adamından ne beklerim 😂 Ne hallere düştük iyi tecrübe oldu bana😃😄
Aynen bak bunları unutma ileride işine yarıyor hemen anlıyorsun öyle insanları ben olaya öyle bakıyorum bu tecrübeyi iyi ki yaşamışım
Evet onu görünce bisry hissetmiyorum çok fazla. çünkü sogumusum. olur olmaz soğuyor insan her gün mutsuzluk olunca
Ee yani bir zahmet 😂😂😂
Çok iyi geldi söylediklerin gözümü daha iyi açtı boylelerinin yüzüne bile bakılmaz 😃😄
Aynen öyle yürü be kızım en iyileri seni bulacak hiç mutlu olmadığın kadar mutlu olacaksın güzellikler seni bulsun kendine iyi bak öncelik sensin unutma 😂😘😘😘😘
Çok sağol ya ilaç gibi geldin çok teşekkür ederim 😃♥️😘
Rica ederim komik kızsın hoşuma gittin 😂😘😘
Son olarak bişey daha sormak istiyorum. sanırım aldandigim etkilendigim şey insanlara olan merhameti ve cesur oluşu güçlü duruşu gözükara olusu çok saçma düşünüyorum da olabilir bunlar yeterlj sebep degil ki saçmalıyorum sanırım 😂😃😄bunları ne yapayım
Sana merhameti yok onu ne yapacağız
Evet ne yapayım güçlü duruşunu merhametini ağzıma sictiktan sonra bunları yasattiktan sonra
Aynen öyle kız al bunları çöpe at ya da ihtiyaç sahibine ver 😂😂😂
Çöp de kabul etmez 😄 ihtiyaç sahipleri ne yapsın onları😂😃
Kızzz Allah seni ne yapmasın 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bana sürekli beyinsiz diye diye aklımdan şüphe etmiştim artık yalvariyordum deme hoşuma gitmiyor diye yine söylüyordu. kadinligimdan namusumdan bile şüphe etmiştim sürekli ağır ithamlarda bulunduğu için . dusununce tiksiniyorum
Nasıl dayanmisim diyorum hastanelik oldum iki defa 😂😃 değmiyor böyleleri için kendi pisliklerinde bogulsunlar
Ben bir ot olarak hayatımı sürdürmeye başlamıştım gerçek ve hayal birbirine girmişti artık bende aklımın olmadığını kabul etmiştim ayy aglayasim geldi o hallerim aklıma gelince üzüldüm ya
Evet ben de doğruyu yanlisi görmüyordum. onun dogrularina yanlislarina göre hareket ediyordum itaat ediyordum ama kurtulmak istediğimi hep biliyordum
Bı de demez mi sen kaybedersin 😂😄
Yürü git len ordan yavvşaaakkk 😂😂😂
Ay valla gülüyoruz falan da cidden çok kötü bir durum Yaa inanılmaz bir şey
Sayende bugün kendime geldim biraz 😄😃
Uygulama vakti
Sürekli acıdım diye böyle oldu. yeri geliyor kendini acindiriyor küçük görüyor yeri geliyor agzima siciyor
Aynen öyle sen bu dünyada değerlisin kimsenin seni öyle olmadığına inandirmasina izin verme yaşadık bitti deneyimler cepte şimdi yolumuza bakma vakti umarım umarım ne istersen hayattan senin olsun bir daha böyle bir durum yaşamamanı ümit ediyorum 🤗😘😘😘
Hareketleri ni duzeltmesini isterim duzeltmezse yol veririm
Valla ayrıldım yalvardı duzelecem dedi bı hafta kadar iyi oldu sonra yine aynı oldu kimse değişmiyor sanirim
Değişmez değişmek için cabalamaz öyle tipler
Evet bı de evlilik düşünüyoruz
Ne zaman dir ilişkiniz vardı
2 yıl kadar oldu ama sadece ben yaptım onun emeğini hiç görmedim maddi manevi sorunlarım var diye böyleyim dedi ama gel gör ki hep aynı hiç değişmedi
Gizli gay olabilir