Su an daha fazlasini veremedigim icin ozur dilerim daha iyilerine layiksin dedi.
Gitmeme izin ver boyle yapamiyorum dedim tamam birda bitirelim boylesi daha iyi dedi.
Su an daha fazlasini veremedigim icin ozur dilerim daha iyilerine layiksin dedi.
Gitmeme izin ver boyle yapamiyorum dedim tamam birda bitirelim boylesi daha iyi dedi.
Yaa iyi misin başkalarını önceliği yapmak istediği için sana öyle davranmış zaten böyle biri sevse ne olur maymun iştahlının teki seni sevip sevmediğini anlayamaz bile boş durmadığı için
anladim
seni sevip sevmedigini anlayamaz bile dedin ya ben hic bunu dusunmemistim
Evet her insan aynı olgunlukta ve bilinçte olmuyor. Bir şeyler yaşarken herkesi biz kadınlar kendimiz gibi zannediyoruz ama karşı taraf biz değil. Erkeklerin çoğu yaşadıklarının hiçbirini düşünecek zaman bile ayırmıyordur emin ol öyle. O yüzden hayatına bak ve sen de üstüne düşünüp kendini güzelleşmekten sosyalleşmekten mahrum bırakma. Seven erişkin bir erkek nettir. Direkt buradayım yanındayım der zaten. Üstüne kafa yormaya gerek bırakmaz.
Cevap
2Cevap
Çok benzerini yasadim, bir tarafin gitmesi bir digeri için çok daha iyi
Benim hikayemde o gitmemi istedi kendi sagligi için, geride kaldi kendini iyilestirebilmek için
Evet
Kafasi karisik ve düsünceli
o da boyleydi dusunceli, napicagini bilmedigini soyluyodu
Bizde çok karisiktik aslinda, sevgiliydik ama degil gibi, bana fazla baglanmamak istedigini söyledi o nedenle biraz ara vermek istedi bende kabul etmek zorunda kaldim
Evet benim içinde zordu :))
@by_x- napicagimizi bilmedigini soyluyodu dusunucem dedi zaman verdim karar veremedi, bizde ayni sevgiliydik ama degil gibiydik, duzeltmek icin son gorustugumuzde bi soz verdi tutmadi bende gitmek istedim tamam dedu
@by_x- degil kac kere ugrastim kac kere denedim kac kere konusmak icin yirtindim zorunda birakti
@by_x- cabalayan tek benken nasil devam edicektim, cok bisey istemedim guven istedim sadece guvenimi kazanmak icin kucuck bisey istedim tamam dedi soz verdi tutmadi sozunu ne istedigimi acik acik belki 40 kere soyledim anliyrumdan baska hic bisey demedi oylece hic bi sorun yokmus gibi davrandi surekli ilerlemek istemedigini anlayinca birinin yanida durabilir misin? Tek yapmasi gereken ben yanindayim hic bi yere gitmiyorum demekti soyledim tek yapman gereken bu devam etmek icin dedim demedi istemedi mecburdum gitmeye
@by_x- instasindan cikarmisti geri ekle dedim bu
@by_x- bu kadar kucuk biseyi benim icin yapmak ona zor geliyodu
ne demisti o sen istedigin icin yapmicam
@by_x- iliskide oyle isteklerimde yoktu, daha sik gorusmek, guven baska bisey istemedim ben bundan
Seni sevmesini bekleme sen dilenci misin biraz gururlu bir kız ol sal gitsin
cok sevince gurur kalmiyo ki
Kimse senden önemli değil kendi değerini bu kadar hiçe sayma
Yav klasik yalanlar iste ya erkekler de ayni kizlar da takma kafaya zaten her gun 10 tane kiza yaziyolar sana da bi tane denk gelir iste
biliyorum ama cok seviyorum
Bunu biryerlerden hatırlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar