Benden hoşlanıyordu, sevgiliymişiz gibi davrandım, uzaklaştı. Nasıl düzeltebilirim?

Sevgilimmiş gibi davrandım başladığımı anlasın diye ve çok ilgi verdim ve benden uzaklaştırdı bu durum onu nasıl davranmam lzm uyandığı zaman düzgün bir şekilde konuşup anlaşcam inşallah düzeltmeyi planlıyorum bu durumu

Benden hoşlanıyordu, sevgiliymişiz gibi davrandım, uzaklaştı. Nasıl düzeltebilirim?
Cevapla