Ondan hoşlandığımı anlayınca benden uzaklaştı iimdi ise yanaşiyor?

Arkadaşlar kız beni reddediyo. Ben uzaklaşiyorum ondan. Sonra başka birini buluyor. 7 ay sonra da bana barişalım arkadaş değilmiyiz biz yapıyor. Ama öğrendim ki sevgilisinden ayrılmış. Aynı işyerindeyiz de. Ne ayak bu kız. Ne yapmalı. Ben teklif etmedim. Sadece hislerimi ona belli ettim. Benden uzaklaştı. Bende uzaklaştım
Ondan hoşlandığımı anlayınca benden uzaklaştı iimdi ise yanaşiyor?
Cevapla