Beni seviyormuş gibi yaptı ve gitti. Çok seviyordum, ne yapacağım?

6 aydır çıkıyorduk başta iyiydi sonradan değişti yapma dediğim halde sosyal medyada kızlarla takiplesti. Ben hep sadıktim müsait olunca bana zaman ayirmadi yalan söyledim üstüne hep beni suçlu buldu. aradim güzelce bitirmek istedim ben konuşurken bile başkalarıyla yazisiyordu güzelce bitirelim dedim ağladım umrunda bile olmadi sonra bunu neden yapıyorsun dedim kapat lan dedi bağırdı yüzüme kapattı. Sonra güzel bir mesaj attım bitirdim ama canım çok yanıyor. Çok seviyordum of ya napicam

Beni seviyormuş gibi yaptı ve gitti. Çok seviyordum, ne yapacağım?
Cevapla