Bunu yazarken bile bu durumu sindiremedigi fark ettim?

Ben birinden çok hoşlanıyorum. Yarın buluşalım demişti bana bende kabul etmiştim. Buluşma günü işi çıktı bense aşırı hoşlandığım için çok üzüldüm çünkü hep o anı bekliyordum. Daha sonra telafi etmesini beklerdim omu da yapmadı. Bende her yerden sildim onu en azından unutmak için.

Birkaç ay sonra ekledim. Kabul etmez diye düşündüm ama o da gt yaptı.

Mesaj attım hatta bir kere, arayı yumuşatmak istedim. İkinci mesajı atmak istemedim onu bunaltırm diye. Zatwn hiç yazmayacaktim. Mesajdan sonra benim hikayelerime bakmamaya başladı. Birkaç gün sonra da beni engelledi.

Anlam veremedim ve üzüldüm cidden. Silmedim engelledi direk. Sizce neden yaptı bunu

Bunu yazarken bile bu durumu sindiremedigi fark ettim?
Cevapla