Ben birinden çok hoşlanıyorum. Yarın buluşalım demişti bana bende kabul etmiştim. Buluşma günü işi çıktı bense aşırı hoşlandığım için çok üzüldüm çünkü hep o anı bekliyordum. Daha sonra telafi etmesini beklerdim omu da yapmadı. Bende her yerden sildim onu en azından unutmak için.
Birkaç ay sonra ekledim. Kabul etmez diye düşündüm ama o da gt yaptı.
Mesaj attım hatta bir kere, arayı yumuşatmak istedim. İkinci mesajı atmak istemedim onu bunaltırm diye. Zatwn hiç yazmayacaktim. Mesajdan sonra benim hikayelerime bakmamaya başladı. Birkaç gün sonra da beni engelledi.
Anlam veremedim ve üzüldüm cidden. Silmedim engelledi direk. Sizce neden yaptı bunu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer