Konuştuğum kişi görüldü attı? Niye bir sey yazmadı? Sizce yazsam mı?

Bi ara instadan birisi yazmıştı.1gün konuştuk ben yazmayınca o da yazmadi. 1 ay sonra ben yazdım nerden geldim aklına felan dedi. Baya bi konuştuk. Gece uyuyakalinca uyudun mu yazdım sabah görüldü atmıs bana. Ben de yazmadım 2 gündür. Sizce sorsam mı? Ne desem sizce? "Bisey mi oldu görüldü atmıştın" yazsam mı?
Konuştuğum kişi görüldü attı? Niye bir sey yazmadı? Sizce yazsam mı?
Cevapla