Güncellemeler
+1 yıl
Bu kişi kendini takip ettirmiyordu hesabına Bi baktım biri için şarkı sözü yazıp işimin baş harfini paylaşmış insanlar nankör çıkarcı düne kadar seviyorum iyi insansın diyordu bugün bulmuş başkasını bari hiscakal diyeydi
İstekleri ortaya çıktı en başta yoktu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Gidene yazamayın kalanlar gerçek sevenlerdir
Yazma tabi sürüne sürüne geri gelir köpek geldiğinde de vur tekmeyi s. olsun gitsin
Neden ki
Çocuk gitti diyorsun sen mi gideceksin peşinden canım yapma
Mantıklı zaten polis pohunum diyorum yok
Anlamadım.
Derdiki ben senin polisinim diye gitmiş işte onu diyorum
Boş ver onu sen kendine bak
Yazın gelcem demişti gelmezde artık kabul etmem sessizce gitmesi sinir oldum
Bir şey hisseden gider mi yani saygısı yok en başta
Evet aktif olup da yanlışlıkla yaptığım görüntülü aramayı görmemesi imkansız
Dediğin gibi imkansız aman salla
Bisey diycem sana ısrarla biri yazsa ne yapardın sürekli yazıyor mesela
Me yazıyor ama yardım mı istiyor tanışmak mı istiyor buluşmak mı istiyor içeriği önemli
Hiç bisey sadece konuşmak
Düzgün bir şekilde konuşmak istiyorsa konuşurum
Engelliyorlar genelde
Engellemesi için bir sebep olması lazım
Sebep yok herkes engelliyor kimse öylesine bi konuşma istemiyor beklenti olmayınca engelliyorlar çok şükür ki takintimdan kurtuldum kimseyi kazanmaya çalışmıyorum yazmıyorum😄😄
En iyisini yapıyorsun aman herkesin bir çıkarı oluyor boş ver herkesi
Aynen bu da gitti işte yazarsam yüksek ihtimalle engelleyecek yazmıyorum storulere bakardı artık bakmazda
Senin ihtiyacın var mı buna
Hiçbir şeye ihtiyacım yok ama sessizce gitmesi değişik zamandayız kalbim bu zamanın dengi değil
Kesinlikle ben de öyle hissediyorum ben sırf bu yüzden kendimi olduğumdan yaşlı hissediyorum
Bulur birini şimdi ben ise hatırlamayacak bile unutuyorum 😄
Hatırlamayacam Hatırlamıyorum olcam
Aman s. sin gitsin 😄
Sessizce gidene bulaşma knk
Yaa ne olur sessizce gidene yazarsam
Etme
Neden merak ettim
Dertsiz başına dert mi açmak istiyosun sen
Evet bencede polis kendisi başıma iş gelir demi
Ooooo psikolojisi bozuk seviyoruz sjjsjsj
Benim de psikolojim nanay zaten
Kanka 😂
bence yazma giden gider gittigi gun biter
Yazma
Yazmam tamam
Yazarsam ne olurdu
Bişey olmazda ilgisi yok demek cinsel sohbet oldumu hiç
Hayır tabiki
Aradığını sende bulamamış yoksa yazarsı
Ama sevdi beni
Ya uzaktan ilişki böyle cinsellik konuşmasan gşder
Ne uzağı benim için yazın gelceğini soylemisti
Hep öyle derler
Niye bence gerçekti gelecekti yani
Hangi şehşrde sen nerdesin
Doğuda ben ist
Yahu istanbuş gibi yerde bşr sürü insan varlen uzaktan birinimi beklicen çok saçma pismi temizmi güzel kokuyomu vs bilmeden
Saçmalama biz sevdik ondan görmek konuşmak için tamam dedim gözlerim bile parlardı
Ya ben gercekçiyğm sevdide ondan aramıyor dimş
Biz tel vermedik ki instagram dan konuşuyorduk
Tamam yazardı yahu instagramdan konuşmak ne gğven varsa telde verilir daha gğvenmemişsinşz bile
Bizde bu kadardı güven vardı ama kendisi demedi bende istemişimdir
Kendini küçük düşürme
Giden gittiği yerde mutludur
Evett çok iyi bencede gittiği yerde mutlu olsun sevmiştim onu
Düşünme. bile artık sessiz sedasızca giden birini hala seviyor olmakta ayrı bi seviye
Dün gece konuşmadı ne yazsam gecistirdi 3 kelime zor yazdı en son iyi geceler dedi yok
Sen karşılık vermedin sanırım
Kabul etmedim başta konuştuk bunu çünkü
ozaman yapacak brşey yok herkes kendi yoluna :))
Yolumuz açık olsun yapcak bisey yok
buda belki tanışmamız için bir şanstır ne dersin?
Ayy Allahim 😄
iyi bağladım ama kabul et 🤣
Ben yanlışlıkla sabah görüntülü arama yaptım kapattım hemen ama gitti iste bisey olur mu gördüğün de biz hiç görüntülü konuşmadık resim gördük
olmaz neden olsun ki
İyi bari içim rahat etti😄
halen yazmayacakmısın :)
Görüntülü aramayı görmediğine göre galiba ben görmezden geliyor
Ya sana niye yazayım 😄😄
yazdığında konuşuruz bunları :))
Ne gibi istekler?
Anlamadıysan boş ver
Ulan ne anlattın ki anlayayım. "İstekleri" diyor, ev mi, araba mı, yat mı, kat mı, çocuk mu, huzur mu? Müneccim miyiz biz. Birde anlamadıysan diyor.
😄😄
Bi kere hissettir dedi reelde olmaz zaten dedi o ben şoke oldum
Şu gizli soru soranları engelleyememek bu sitedeki en büyük üzüntüm :D
E adam belli etmiş gitmiş zaten. Daha ne yazacaksın :D
Reelde neden olmuyor muş? Erkek mi değil :D
Erkek tabiki
Erkek ise reelde neden olmaz mış?
Ben istemiyorum nasıl olacak
Hem kendisi bakirmis 😄😄😄
Sen istemiyorsun ama "Reelde olmaz" diye o? :D Bakir olabilir. Bakirlerde sevişebiliyor, kendisine iletirsin görürsen :D
Bilmiyorum artık hiç yapmadım demişti ilginç geldi ben genç yaşta maalesef dulum
Yaşı kaç bu arkadaşın?
29
29 yaşında ve bakirim diyor? :D :D :D Gittiği iyi olmuş :D Adam bariz sallamış :D
Niye yalan söyler ki cok ilginç bana da yaşamış gibi geldi
Tahminimce bakir erkek daha değerli gibi bir şey düşünmüş kendince. Hani el değmemiş falan. Çok safmış :D
Valla boy pos tip tam erkek yani bide bilmiyorum çok yakın hissediyorum niye böyle 😄 sanki bana yakın biseyi var
Bilmem. Ama giden birinden hala etkilenmen şaşırtıcı :D
Dün iyi geceler yazdı yok daha yazmaz gibi geliyor
😊 sen yaz
Sana yazmayı bıraktığın kişi yazsa ne yapardın
Her insan farklı tepki verir ama ben yazmazdın :)
Bende yazmıyorum gittiği yerde mutlu olsun yazmayacağını bile bile boşuna nefesimi tüketemem😄
Ha şöyle :) Bak insan için en değerli şey nedir biliyor musun?
Ney😄
Zaman. Bu zamanlarını kimse sana geri veremez. Boşuna bekleme derim.
Beklemiyorum sabah yanlışlıkla görüntülü arama yaptım sonra baktım görüldü de yok neyse dedim
Meslek ne?
Yazma lo
ne istedi