Görücü usulü nişanlandım, nişanlıma ısınamıyorum. Sonradan sevebilir miyim?

3 aydır nişanlıyım görücü usulü nişanlandık daha 20 yaşımdayım henüz 2 kere falan gördüm nişanlımı telefonla da konuşuyoruz ama bende bir türlü konuşma isteği yok yani ben çabalama da yok. iyi bir insan tanıdığım kadarıyla ama ben tipini beğenmedim acaba sonradan sevebilir miyim daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
Görücü usulü nişanlandım, nişanlıma ısınamıyorum. Sonradan sevebilir miyim?
Cevapla