Sevgilim depresyonda ve yanında olduğumu hissetmediğini söylüyor. Bana inanmıyor ve her şey bahane diyor. Ne yapmalıyım?

8 aylık bir ilişkim var. Son 2 aydır sevgilimin depresyonu tekrar ettiği için işler yolunda gitmiyor. Empati yapmaya ve onu anlamaya çalışıyorum. Bu durumda mantıklı düşünemediğini biliyorum. Ancak bazen sebepsiz yere beni suçladığını hissediyorum. Ona ilgi duymadığımı ve söylediklerimde samimi olmadığımı söylüyor. Kırmadan açıklamaya çalışıyorum. İki bölüm okuyorum, ona rağmen olabildiği kadar konuşmaya çalışıyorum. Yurtta kaldığım için kışın bile saatlerce dışarda kalıp konuştuğum oluyor. Uzak mesafe ilişkisi olduğu için beraber dizi izlemek ve oyun oynamak istiyor. Okul dışında çalışıyorum. Yurtta kaldığım için de her zaman uygun bir alanım olmuyor. Yine de uygun bir zaman ve yer olunca hep ona vakit ayırıyorum. Ama buna rağmen ona ve onunla bişey yapmaya ilgi duymadığımı söylüyor. Sebeplerimi anlattığımda bahane diyerek bana inanmadığını söylüyor. Elimde olmadan bende sinirleniyorum, bir tek senin mi dertlerin var gibisinden. Depresyondan dolayı mutlu hissedemediğini söylüyor, bende anlamaya çalışıyorum ama bazen anlamak çok güç oluyor. Ben mi duyarsız davranıyorum? Ne yapmalıyım?

Sevgilim depresyonda ve yanında olduğumu hissetmediğini söylüyor. Bana inanmıyor ve her şey bahane diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla