Sevgilim atanamadı, depresyonda. Sohbet havası yok diye benimle konuşmuyor. Halısahaya gidiyor, dışarı çıkıyor. Ben ne yaptım?

Profil fotosu değişiyor, halısahaya gidiyor, dışarı çıkıyor. Ama benimle sohbet havası yokmuş. Yalnız kalmak istiyormuş. Bunlar normal mi? Ben mi atamadım onu.

Sevgilim atanamadı, depresyonda. Sohbet havası yok diye benimle konuşmuyor. Halısahaya gidiyor, dışarı çıkıyor. Ben ne yaptım?
Cevapla