Sevgilimin morali çok bozuk olduğu için kimseyle konuşmak istemiyor, buna ben de mi dahil oluyorum?

beni çok sevdiğinden ve bana çok değer verdiğinden eminim ama böyle olması hiç hoşuma gitmiyor, gerçekten büyük sorunları var kimseyle konuşmak istememesi aşırı normal bir şey ama benimle konuşmasını isterdim ben şahsen. sonuçta sıradan biri değilim onun için, ömrünün sonuna kadar beraber olacağı kişiyim. sorunlarını bana anlatmıyor değil aksine her şeyi anlatıyor ama kimseyle muahatap olmak istemiyor şu an. nasıl yaklaşmam gerek ne demem gerek hiç bilmiyorum..

Sevgilimin morali çok bozuk olduğu için kimseyle konuşmak istemiyor, buna ben de mi dahil oluyorum?
Cevapla