Moralimin bozuk olduğu gün sevgilimle konuşmak istemiyorum, nasıl geçiştirebilirim?

Bazen her şey üst üste geliyor. O gün Hiç konuşasım gelmiyor içime kapanıyorum. Meşgulüm yoğunum desem de kimse 24 saat meşgul olmaz sonuçta. Ona anlatmak istemiyorum da. Ne diyip geçiştirilebilinir sizce

Moralimin bozuk olduğu gün sevgilimle konuşmak istemiyorum, nasıl geçiştirebilirim?
Cevapla