Arkadaşımın sevgilisi hep kızı üzüyor, benim de müdahele etmemi istemiyor. O benim moralimi bozuyor o düzeltecek diyor?

Arkadaşımın (arkadaşım kız) sevgilisi arkadaşımı çok üzüyor, kız sanki acı çekmeye alışmış gibi acı çektikçe daha çok onu düşünüyor hatta hep onu düşünüyor vazgeçemiyor. Kimsenin moralini düzeltmesini de istemiyor. Benim yapabileceğim bir şey var mı acaba? Müdahele etmeden olayı akışına mı bırakıyım yani? Nasıl destek olabilirim ya da nasıl unutturmaya çalışmak, umursamama olayına getirebilirim olayı? Ben bile yeter diyorum artık çok üzülüyor depresyona giriyor. Aslında bana birbirlerini çok seviyormuş gibi geliyorlar ama çocuktan emin olamıyorum arada böyle yaptığı için. iş içinden çıkamıyorum?
Arkadaşımın sevgilisi hep kızı üzüyor, benim de müdahele etmemi istemiyor. O benim moralimi bozuyor o düzeltecek diyor?
Cevapla